Waarom zeggen sommige mensen dat ze zin hebben "in een nummertje".

Waar komt "nummertje" vandaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.9K

Het beste antwoord

als mensen dat zeggen, zeggen ze dat hierom:
het is een ander woord voor coïtus, seks hebben, een nummertje maken, geslachtsgemeenschap hebben, cohabiteren en met elkaar naar bed gaan.

Toegevoegd na 2 minuten:
en volgens deze verklaring:
nummertje maken - licht anders dan een nummertje trekken.
bron: http://www.collignon.tv/vleselijk.htm

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.collignon.tv/vleselijk.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat weet moppie wel hoor, dat is de vraag niet...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vandaar de bewerkte toevoeging..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankje en graag gedaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een onzin.

Andere antwoorden (4)

Om aan te geven dat ze de zoveelste hebben om mee te vrijen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ze daar dan zin in hebben lijkt me . Het staat ook nog al vulgair,maar wel eerlijk als ze zeggen:Ik heb zin om even lekker te n**ken. Vandaar het woord nummertje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom men dat zegt. Ik denk dat "nummertje" afkomstig is van de "Walle". Daar moest men in de rij staan om op hum beurt te wachten. Ze zeggen ook weleens. Ik zal je een goed nummer geven, bedoelen ze ermee een goeie beurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Seks kun je hebben in verschillende standjes. Deze standjes hebben een nummer en/of naam. Denk aan standje 69.
Daarom zeggen ze dus nummertje ;)