Is sperma doorslikken slecht voor je?

Ik heb een paar keer sperma in mijn mond gehad en ook er iets van in mijn maag gekregen. Kan dat kwaad?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
29.1K

Het beste antwoord

Het kan geen kwaad als de "donor "gezond is.
Uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat zwangere vrouwen die regelmatig enig zaad van de verwekker van hun toekomstig kind tot zich neemt, het afweermechanisme de match tussen zaad en origine van de vrucht vaststelt en daardoor MINDER kans op afstoting van de vrucht ontstaat.
Het heeft er de schijn van dat lichamelijke processen controleren of de relatie nog bestaat en exclusief is.
Dit is GEEN duimzuigerij, maar bloedserieus.
Blijkbaar is het een bevestiging, dat de verwekker aanwezig is en dus "broedzorg "vertoont, wat biologisch gezien gunstig is voor het nageslacht.
Anders is het als "vreemd "zaad in de mond van de moeder beland, dat maakt het immuunsysteem juist alert en KAN voor afbraak van de zwangerschap zorgen.
Het is dus voor vrouwen die een kinderwens hebben (alleen al op lichamelijk niveau) niet verstandig er wat te gaan blijk(l)ussen.
Ondanks de veranderende sexuele moraal en de neiging van vrouwen om meer initiatief te nemen, moet ze wel goed beseffen dat het lichaamsysteem op zeer geavanceerde wijze de kans op goed nageslacht monitort
en blijkbaar wordt de aanwezigheid en beschikbaarheid van de biologische vader op fysiek niveau als een belangrijke voorwaarde gezien.
Mensen met een kinderwens doen er dus om allerhande (niet door morele motieven ingegeven) redenen goed aan
een duurzame relatie te hebben en te houden op monogame basis.
De kans op gezonde voldragen kinderen is dan bewezen het hoogst.
Het is mij niet bekend of het zaad op alternatieve wijzen
te verwerken valt voor vrouwen die geen sperma blieven.
Omdat de yoghurtbacteriën ook in een gezonde vagina oa de pH en de hygiene helpt reguleren, kan het zijn dat eventueel zaad via gewone yoghurt in te nemen is, Uit het onderzoek heb ik begrepen dat levende zaadcellen in de maag moeten belanden, de pH van 1 is voor zaad echter veel te laag en er zullen dan ook weinig spermacellen deze hindernis overleven, maar misschien dar er van de pakweg 20-40 miljoen per lozing een flink aantal toch de darmen "haalt "
Omdat yoghurt ook de pH van de maag tijdelijk verhoogt (richting pH 3, de melkzuur heeft een bufferende werking)
Kan het zijn dat VEEL meer spermacellen dan in de darmen komen en door de witte bloedcellen herkend worden.
Ik denk dus dat dit een succesvolle aanpak KAN zijn.
Zeker weten doe ik het echter NIET.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Er zitten gezonde stoffen in dat spulletje, dus het is niet slecht voor je, tenzij de persoon van wie je sperma hebt doorgeslikt een SOA heeft, dan is er een kans dat jij die ook krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee kan geen kwaad. Sperma schijnt zelfs gezond te zijn als de gever een gezond eetpatroon heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou kijk. Dat is gewoon: vind je het lekker of niet. Want! Is gewoon gemaakt van de eiwitsen en die zijn goed voor de mens. Want! Dierlijkse eiwitsen heb je nodig want vanwege dat je daarvan gemaakt bent. Is ook dat al vanaf dat vroeger mensen slikken doen, eigenlijk vanaf dat sinds de eerste man zei zo van "ik zal niet in je mond komen" want bekend is vanwege de eerste leugen ooit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
huh??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lol
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik begrijp je niet helemaal!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou kijk: hier begrijp je dus niets van!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen touw aan vast te knopen??
Ja het houd je zelfs jong!

Vrouwen die hun uiterlijk graag jong houden doen er goed aan geregeld een dosis sperma door te slikken. Spermidine, een stofje dat in grote hoeveelheden voorkomt in sperma, zou namelijk een wezenlijke bijdrage kunnen leveren aan een jeugdig voorkomen.

Dat beweren althans onderzoekers Frank Madeo en Tobias Eisenberg van de Oostenrijkse Karl-Franzens Universiteit.

Om tot deze conclusie te komen voelden de twee 29 onderzoekers uit zes verschillende landen en van elf universiteiten aan de tand, waarna zij vaststelden dat spermidine de celvernieuwing stimuleert en bestaande cellen langer goed houdt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat wist ik helemaal niet. Dank je!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag gedaan! =)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bestaat er ook zoiets voor mannen, om lekker jong te blijven?
Cryofiel
13 jaar geleden
Wat let je om ook sperma te slikken? ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lol
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 vahel, Je hebt een gat in de markt ontdekt! Nu nog spermadonorbronnen aanboren om de vrouw de eeuwigw jeugd te geven. Je zou eens moeten weten wat sommige vrouwen aan smeerseltjes uitgeven voor de eeuwige jeugd. Weg met die siliconen, weg met die botox, weg met de anti oxidanten. Gewoon spermidine. Dit zal menig man graag afstaan en de portemonnee van de vrouw ontlasten.
Moest trouwens wel ff slikken bij het geven van deze reactie.
zondag
13 jaar geleden
Sperma TegenXinnig?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@zondag: Vahel sprak over spermidine, een stofje dat in grote hoeveelheden voorkomt in sperma, citaat: geregeld een dosis sperma door te slikken. Spermidine, een stofje dat in grote hoeveelheden voorkomt in sperma,
Nee. Dit kan geen kwaad.
Eventuele SAO infectie zou je ook al in de mond oplopen. En evrder is sperma gewoon een lichaamsstof die niet schadelijk is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee het kan geen kwaad .Het is niet slecht ,het is niet giftig en het is ook niet slecht voor je tanden anders had kim Holland allang een kunst gebit gehad.
Je zult het hooguit vies vinden smaken , maar dan laat je je vriendje maar gewoon iedere dag ananas eten dan word zijn zaad zoeter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee het kan geen kwaad. Tenzij je vriend aids heeft dan zal je een verhoogd risico lopen om daarmee besmet te raken bijvoorbeeld door een wond in je mond maar er even van uitgaand dat je vriend het niet heeft kan het geen kwaad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, sperma inslikken is niet gevaarlijk. Sperma wordt vlak voor de zaadlozing gevormd door de vermenging van drie stoffen: het prostaatvocht, het zaadvocht en de zaadcellen (spermatozoïden). Al deze stoffen zijn ongevaarlijk. Ik zou je wel aanraden dat u geen onenightstand jongen neemt, als de persoon veel onveilig vrijt is er wel meer kans om een ziekte op te lopen zoals aids.
Hieronder vind u een handig link + laatste link tips voor jongens thaha:

Toegevoegd na 1 minuut:
Heb nog in tijde gehoort dat in sperma ijzer zit + goeie suikers, dus ook een + punt :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor dat is niet slecht voor de gezondheid. Stel je voor dan zouden alle mannen toch ziek moeten zijn. Zij hebben die stoffen altijd in hun lichaam.