Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is een erotisch verassingspakket de moeite waard ?

bij bv de neckerman of wehkamp kan je een verassingspakket kopen voor 29 euro,
zit er dan echt wel leuk spul in ? of kan je beter iets anders zelf uitkiezen ?
iemand ervaring met zon box ? zit er echt leuk spul in?

13 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb wel ervaring met dergelijke verrassingspakketten. Ze zijn vaak, als je puur kijkt naar wat de losse onderdelen zouden kosten, hun geld wel waard.

Maar in de praktijk zul je altijd zien dat er een paar dingen in zitten die je helemaal niet leuk vindt, een paar dingen die maar zo-zo zijn, en dan nog één of twee echt leuke dingen die je ook zult gebruiken. Van het geheel hoef je niet bijzondere kwaliteit te verwachten, en uiteindelijk was je goedkoper uitgeweest als je die één of twee dingen gewoon zelf had uitgezocht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Volgens mij kan je alles wat je besteld bij een postorder bedrijf terug sturen. Bestel, kijk of het aan je verwachtingen voldoet en zoniet stuur het terug. Het postorderbedrijf maakt aanbiedingen om te verkopen, maar jij bent de klant en bepaald of je het behoud.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ooit een paar keer uitgeprobeerd en het viel tegen, veel was niet wat we wilden of al hadden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is er toch niks meer te redden aan je seksleven als je zo'n pakket nodig hebt. Zoek de seks ergens anders zou ik zeggen in plaats van te stuntelen met allerlei speeltjes...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat moet jij een saai sexleven hebben, testboy, je doet je naam trouwens geen eer aan zie ik net, ha,ha.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad onzin
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nodig? Er is wel meer dat je niet nodig hebt, dan kan het nog wel leuk zijn. ;)
rebecca
13 jaar geleden
Als ons sexleven niet goed was had ik ook geen zin in zon box met mijn man hoor,
maar het is gewoon leuk om eens wat anders samen te doen, om het wat spannender te maken

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding