Hoe noem je een vrouw die meer dan normaal sex wil?

Er zijn vrouwen die constant willen. Hoe noem je zulke vrouwen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Nimfomane misschien....

een seksmaniak ? En meestal gewoon bij haar voornaam.

Ik zou dat soort vrouwen Seksbommaniaken?

Nymphomane wordt zo iemand genoemd, dezelfde term overigens ook voor oversekste mannen. Dit is meestal, zoals het woord zegt, een onderdeel van een manie. Dit zijn ontremde mensen, die ook niet slapen en niet genoeg van seks kunnen krijgen, heeft met Dopamine in de hersenen te maken, bijvoorbeeld bij cocainegebruik, bipolaire stoornis/manische depressie, waanstoornis en andere psychoses. Het is een stoornis die meestal met een antiepilepticum/stemmingsstabilisator en antipsychoticum behandeld kan worden.

Een oversekste vrouw.

Een sexueel actieve vrouw. Sommige vrouwen hebben nu eenmaal meer zin dan een andere maar om dat nu als "abnormaal" te betitelen ? Vroeger werden vrouwen door andere normen en waarden wat meer onderdrukt en mochten niet vrij uitkomen voor hun sexuele driften. Nu dat meer en meer geaccepteerd wordt (in westerse culturen) ontpoppen ze zich als "wezens" met dezelfde lustgevoelens als hun mannelijke tegenhangers. De mannelijke naam voor nymphomaan is trouwens "Satyr"

Een seksverslaafde. Dat kan verholpen worden, op dezelfde manier als andere verslavingen. Maar alleen, als zij er last van heeft, natuurlijk.

Dat heet een normale vrouw. Want de meeste vrouwen zijn te weinig geïnteresseerd in sex.

gezonde vrouwen lijkt me...niks raars aan hoor..en tja waarom wil je weten hoe je haar noemt??? dr naam gewoon denk ik??

Normaal? Dat bestaat niet. Ik zou zeggen: noem het gezond!

Nymfomane, sexverslaafd? Je kan oiok gewoon het etiketje eraf laten en ervan genieten :))

een vrouw met een sterke sexdrive

Een Nymphomane

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100