Deze vraag is alleen voor mensen boven de 40 jaar.Als je sex hebt, is dit voor het genot of uit liefde?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Pure lust denk ik. Sex heeft niets met liefde te maken, al zullen velen het tegendeel beweren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hallo,
Ik heb vele antwoorden voorbij zien komen. En een ieder mag vinden wat hij vindt.
Echter met jouw antwoord, weet ik dat ik niet de enige ben die veel sex heeft uit pure lust.
Gr.Guus

Andere antwoorden (8)

Ha, die Guus;

Beide; ook als het puur uit genot begint, dan wordt dat door de liefde alleen maar beter. En andersom ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sex kun je ook hebben als je niet van iemand houdt. De meeste mensen zullen echter zggen sex te hebben uit liefde. Tot voor kort had ik het beide, maar vanaf nu vooral sex voor het genot.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb sex met mijn man uit liefde en lust, en die lust komt bij mij weer voort uit de liefde die ik voor hem voel. het "genotsgehalte"is enorm hoog ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uit liefdesgenot.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leven in ware liefde (en dan niet de liefde die op lust gebaseerd is) is puur genot...
Als je in de herfstzon een bloem kunt zien en ruiken, hoe zalig en gelukkig kun je zijn... Dat is toch extase... En het is armzijn in gevoel als je daar altijd aan voorbij loopt omdat je zo nodig je pijlen gericht hebt op dat ene, die fysieke liefde... fysiek ken je dat woord? fysiek... dat is een samentrekking van vies en ziek... denk daar maar eens over na...

En onderwijl heb ik weer een paar momenten genoten van het leven... uit liefde...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Genot zeker ,met je vaste partner waar je al jaren mee bent is het eerlijk gezegd ook vertrouwd ,en kan het ook lust zijn.Dat hoort dan bij het genot.Sex met mijn partner komt ook voort omdat we van elkaar houden.

Sex kun je ook hebben uit genot zonder dat daar een verliefdheid bij komt kijken en liefde.Dus het kan beide.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je geen partner hebt en toch sex wil hebben is het genot.

En als je elkaar nog heel erg lief hebt is het genot, en liefde dus samen een heerlijke ontlading en explosie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
ik zeg beide.
als je ouder wordt geniet je er ook steeds meer en intenser van.
net alsof er iets verandert