Wat als je partner weinig tot nooit zin heeft?

Ik ben een (volgens mij) normale jongen van 25 jaar oud. Heb nu sinds 2 jaar een relatie met een vrouw van 28. In het begin zagen we elkaar niet zo vaak omdat we 2 uur moesten reizen van deur tot deur. Dus meestal alleen in het weekend zochten wel elkaar op en doordeweeks bleef het bij skype en bellen/smsen.

Nu is het zo dat mijn vriendin al in het begin aangaf niet zo'n fan van seks te zijn en dat het voor haar allemaal niet zo nodig is. Ik dacht dat ze er misschien nog niet klaar voor was om al geregeld met mij het bed in te duiken omdat we elkaar nog niet zo lang kenden en we beide een redelijk lange relatie achter de rug hadden (zij: 6,5 jaar en ik: 4 jaar)

Dus ik had zoiets van 'dat komt wel goed'. Nu zijn we 2 jaar verder en wonen we sinds een paar maanden samen. Maar ik moet blij zijn als het er 1 x in de maand van komt! Ik probeer er wel eens met haar over te praten en ik probeer haar ook vaak op te winden door haar te strelen, te zoenen etc. We doen vrijwel alles samen, behalve het intieme gedeelte..

Overigens komt ze wel vaak tegen me aan liggen, knuffelen we wat, maar er wordt niet gezoend of intiem gestreeld of iets in die richting. Ik probeer het soms wel eens, om haar gewoon ineens een beetje op te winden, maar dan pakt ze bijv. mijn hand en vraagt ze waar ik mee bezig ben...

Ik weet soms echt niet wat ik ermee aan moet en wat ik kan doen. Het probleem is namelijk dat ik een redelijke en gezonde sexdrive heb. 2 x per week moet toch kunnen lijkt me.

Weet jij het antwoord?

/2500

TANTRISTISCHE ENERGIE-OEFENING Dit is een partneroefening, maar het is aan te raden om deze eerst in aangepaste vorm alleen te doen, zodat je gevoel krijgt voor je eigen energie. Dat maakt het gemakkelijker om de energie van iemand anders te voelen. Wat we gaan doen is de aura voelen. De aura is een fijnstoffelijk energie lichaam dat het lichaam omringt. Probeer dat eerst bij jezelf maar te voelen. Hou je hand op een beperkte afstand van je lichaam. Voel je iets? Een heel directe ervaring van de aura krijg je als je de handpalmen op verschillende afstanden van elkaar houdt. Zeker als je de handpalmen eerst tegen elkaar gewreven hebt, waardoor ze energetisch geladen zijn, zul je een effect merken. Nu kun je tegenover een partner gaan zitten met de handpalmen naar elkaar toe gekeerd. Hou de handpalmen op verschillende afstanden van elkaar. Als je iets merkt ben je rijp om elkaar een energetische massage te geven. Raak elkaar dus niet (fysiek) aan, maar masseer alleen de aura vanaf het hoofd tot de voeten. Doe dit bij voorkeur naakt. YIN-YANG SPEL Een leuke oefening is de z.g. yin-yang oefening. Bij deze oefening is de ene partner gedurende een bepaalde tijd in de actieve rol (yang) en de andere partner in de passieve rol (yin) en andersom. Belangrijk is om de tijd van te voren goed vast te stellen en te kijken wanneer het tijd is om te wisselen. Die tijdsduur kan variëren van een uur tot een dag. Het kan goed zijn om voor de eerste keer te kiezen voor een oefening van in totaal 4 uur (dus ieder 2 uur in de actieve rol). De oefening gaat als volgt: Degene die in de yang rol zit is koning en mag al zijn wensen uiten aan degene die in de yin rol zit. Die wensen kunnen bijv. zijn een maaltijd bereiden, een eindje wandelen, iets te drinken halen, een massage of vormen van seksualiteit. als ze er voor open staat, dit is een stukje van de site http://www.dirah.dds.nl/godin3.htm

Bronnen:
http://www.dirah.dds.nl/godin3.htm

Ik kan weinig aan de rest toevoegen behalve je een stukje van mijn ervaring meegeven. Ben een dame van 25 met een gezond libido en heb een relatie van 5 jaar gehad met een man. Wij lagen niet op 1 lijn, ik wil eigenlijk elke dag (er moet 3x in de week toch écht wat gebeuren) en hij vond 1 keer in de week 10 minuutjes genoeg. Nu heb ik een partner met wie ik wel op 1 lijn lig en het is een verademing. Ik zou nooit meer anders willen. Simpelweg omdat seks voor mij te belangrijk is. Dat is wat een relatie een relatie maakt: een goede band+seks! Zonder dat heb je alleen een vriendschappelijke relatie in mijn optiek. Succes!

Het feit dat jij een gezonde sexdrive hebt neemt niet haar eerlijkheid in het begin van de relatie weg , zij is eerlijk tegen je geweest , alleen jij dacht dat het wel anders zou lopen Je kan nu 2 dingen doen , bij haar blijven en dit accepteren of je eigen weg gaan , maar een relatie bestaat uit veel meer dan sex . dus wees verstandig in je keuze

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100