Bij biologie leerde ik over het gebruik van beflapjes. Worden die hedentendage nog wel gebruikt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Beflapjes worden inderdaad nog steeds gedemonstreerd bij Biologie. Met name als reden om een SOA te voorkomen. Persoonlijk zie ik er het nut niet zo van in, maar je vraag is of het wordt gebruikt.

Via Google (Nederlands: Beflapjes of Engels: Dental dam) zie ik dat beflapjes of liklapjes worden aangeboden via sites met erotische artikelen. Dat zullen ze niet doen als ze niet gebruikt worden.

Ik kan me voorstellen dat bepaalde beroepsgroepen ze zullen gebruiken of misschien door mensen met veel wisselende contacten zoals "swingers".

Ook kwam ik instructies tegen om ze zelf te maken van een condoom (zie afbeelding) of instructies hoe je ze moet gebruiken (zie video). Aangezien je het bij biologie hebt gehad zal ik het educatief houden.

Maar klap op de vuurpijl is de Hyves groep die ze wel hip vindt, maar zich ook afvraagt wie ze gebruikt: http://beflapjes.hyves.nl/

Kortom, ze worden nog steeds gebruikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ja hoor.. gelukkig zijn ze met een smaakje, aardbei, banaan,en vanille.