Hoe kan ik door mijn neus adem blijven halen bij deepthroat pijpen?

Als ik mijn vriend deepthroat pijp moet ik kokhalzen en kan ik niet meer ademhalen. Dat kokhalzen krijg ik steeds beter onder controle door veel te oefenen, maar ik kan geen adem meer haken door mijn neus en krijg het daardoor snel benauwd.
Hoe komt dat? Is hier iets aan te doen? Zo ja, wat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.1K
Amadea
10 jaar geleden
Wat jij niet wilt dat moet je niet doen! Je zult maar stikken....
Castle
10 jaar geleden
De lucht gaat via de mond of de neus je luchtpijp in. Op het moment dat daar een lul in zit kan er geen lucht meer langs. Waarschijnlijk proberen zoals met zwemmen. Probeer lang zonder adem te gaan (net als onder water) of na elke koppie onder weer even adem in/adem uit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea, ik doe het zeker niet tegen mijn zin, hoor! Castle, klinkt logisch en als ik tekeningen/plaatjes zie van hoe het er in de mondholte en strottenhoofd uitziet dan is het alleen maar logischer.
Maar ik vraag me dan wel af hoe anderen dat doen, omdat je toch vaak hoort dat men door de neus adem blijft halen. Zou dat dan een broodje-aap-verhaal zijn?
Ritsuka
10 jaar geleden
Maar echt deep throat doe je toch niet heel lang achter elkaar?
Dan kun je tussendoor toch ademhalen? Zodra je weer wat omhoog komt een ademteug nemen, en dan weer naar beneden.
Het strottenklepje zit inderdaad gesloten lijkt mij, dan kun je gewoon niet ademhalen.
Ritsuka
10 jaar geleden
Het wil trouwens beter als je een beetje je tong naar voren uitsteekt, dan kun je iets verder komen zonder te kokhalzen.
En het ligt er een beetje aan welke kant de penis precies opstaat als hij stijf is, maar ik vind zelf dat het makkelijker gaat als mijn vriend ligt en ik naast zijn romp zit, dan is het meer in lijn met mijn keel, haha.

Antwoorden (1)

Het ligt niet alleen aan de manier hoe je pijpt. Het gaat er ook om of je realexed bent als jij je ademhaling regelmatig kan houden zul je rustig door kunnen pijpen.