Ja, dat kan gewoon.
Maar op een moment kan het gaan irriteren/beetje pijn gaan doen, dus doe het niet te lang.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je besneden bent heb je ook altijd je voorhuid naar achteren dus t zal geen kwaad kunen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt dan niet je voorhuid naar achter die is dan weg "gesneden"vandaar de term "besneden"
Het mag wel, maar om irritatie te voorkomen zou ik het maar 2 keer per dag doen.
Ook niet te vaak wassen met voorhuid naar achteren in verband met schimmelinfectie die je ervan krijgt omdat je te hygienisch bent. Het klinkt raar maar geloof me het is echt waar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weer minnaarsdag vandaag? Bel de huisarts die bevestig dit wel even. Aangezien een neefje van mij dit probleem ook heeft gekregen van te hygienisch zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat een ONZIN !!!!!!!!
Ligt eraan wat je constant vindt. Elke minuut van de dag lijkt me ongezond, qua bacterien (van de lucht, je handen ed.) maar ook geestelijk..(wie doet dat nou??)
Maar elke dag een klein tijdje lijkt me niet erg. Als iemand sex heeft gebeurd het ook..dusja
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die bacterien vinden het juist heerlijk in zo'n warme besloten, vochtige omgeving onder de voorhuid.
Lekker veel frisse lucht is goed voor je, voor veel (besneden) mannen is het voordeel dat de eikel wat minder gevoelig wordt, en dat komt de seks weer ten goed (de man komt minder snel klaar)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer je er CONSTANT aanzit, neem je meestal niet de tijd om je handen te wassen en dergelijke..DIE bacterien zijn weer slecht, ookal heb je 'frisse lucht'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lees toch allemaal over besneden zijn. :/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
plus van mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tja, wie doet dat nou? Wat een lol... 'Tis gewoon ranzig, de hele dag met je hand in je broek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarom zeg ik ook dat het geestelijk ook niet erg gezond is..:p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ook onzin je voorhuid kan ook op een andere manier naar achter gehouden worden ( ring ) daar heb je - je handen helemaal niet bij nodig.
en geestelijk niet gezond ??????
zou niet weten wat dat er mee te maken heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en waarom zou je dat willen??? echt compleet gestoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel ermee dat IK het niet erg geestelijk verantwoord vind om CONSTANT (daar ging het om, CONSTANT) je voorhuid naar achteren te doen. Alsof je verder in je leven geen doel meer hebt :\
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent zowiezo niet goed als je dit zou willen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ddw4 - Als mensen anders zijn dan jij of andere zaken fijn vinden dan jij dan hoef je deze niet direct te schofferen, maar je reactie op deze vraag vind ik wel verdacht, vaak reageren mensen op deze manier wanneer zij zien dat een ander, de heimelijke wens die zij zelf hebben, wel ten uitvoer durven brengen..............
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stapper, heb je het nou over mij of over ddw4 ?
LOL
ja hoor als jij dat fijn vind dan doe je dat lekker - kan totaal geen kwaad - in het begin zal je eikel wel wat gevoelig zijn maar ook dat went op den duur.
als je eikel altijd erg "beschermt" heeft gezeten onder de voorhuid kan het zijn dat dit in het begin wat irritaties geeft.
op zo een moment kun je hem beter weer even "beschermen".
veel plezier
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat versta je onder "constant". Als je het echt fijner vindt dan is het wellicht verstandig om jezelf te laten besnijden. Dan heb je geen voorhuid meer en is het principe hetzelfde.

Als je dus heel vaak een tijdje je voorhuid naar achteren doet en vervolgens weer terug omhoog dan kun je bacterien "opsluiten" waardoor dit veel ongezonder is en infecties tot gevolg kan hebben dan bij een besneden penis.

Het kan dus geen kwaad maar stop ermee zodra het irritant wordt.