Wat te doen

Ik heb een ondergemiddeld kleine penis, hierdoor ben ik soms onzeker en durf een heleboel dingen niet. Laatst vroeg mijn vriend of hij me oraal wilde bevredigen maar ik durfde het niet ik heb nu een gesprek gehad met een plastisch chirurg over een penis vergroting maar ik wilde aan jullie vragen: wat zijn nu echt de risico's die eraan vast zitten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
De gemiddelde penislengte van een man in erectie is 14,3 cm. Als de penis in erectie kleiner dan 10 cm is word er gesproken van een kleine penis. Is dit bij jou het geval? Dan kun je bij een arts informeren wat de mogelijkheden zijn.
Kimath
13 jaar geleden
Volgens Wikipedia: Bij mannen met een echte kleine penis (minder dan 5-10 cm in erectie) wordt soms een operatie gedaan. Binnen het lichaam bevindt zich ook een deel van de penis (1 tot 3 cm) dat dan naar buiten wordt gebracht. Echt een spectaculair verschil is er niet, maar sommige mannen zijn bij zo'n operatie gebaat, vooral als er problemen zijn op seksueel gebied.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, feitelijk graven ze dan een stukje buik weg...

Antwoorden (5)

Hoezo zou je vergroten? Iedereen wordt uniek geboren. En als je vriend je leuk vind en echt om je geeft zal hij het niet erg vinden. Heb vertrouwen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
NEE niet aan beginnen.

Je bent wie je bent, en er is een heel oude slogan:

beter een kleine die steigert dan een grote die weigert

Maar goed, ik ben ook faliekant tegen borstvergrotingen, kinnen gladstrijken, schaamlippen opereren en meer van dat soort onzin.

Ik zag ooit een erg oude vrouw die er ook echt als een oude vrouw uitzag en die nog enorm kon genieten van sex. Er was (in de ogen van wat jongere mensen dan) ECHT niks moois meer aan te ontdekken. NOU EN DUS!!!

Als je je goed voelt en alles werkt zoals jij wilt is er niets aan de hand. Ik zou zelf de risico's echt niet aandurven, OOK niet omdat je mogelijk daarna aan iets anders gaat twijfelen en waar is dan het eind.
13 jaar geleden
Denk je dat je vriend je niet leuk meer vindt omdat je een kleinere penis hebt dan gemiddeld? En is je penis ook in erectie kleiner dan gemiddeld? (Laat je niet bedotten door foto's die je op internet vindt, als je die gelooft heeft elke man een penis van minstens 20 cm end at is echt niet zo.)
Als ik jou was, zou ik het aan je vriend vertellen (niet als jullie willen gaan vrijen, maar op een ander moment).
Stel dat je inderdaad tot die operatie zou besluiten (en de risico's kun je beter met de arts bespreken), dan kan hij je ook steunen hierin. (Hoe wou je anders tzt uitleggen dat je naar het ziekenhuis moet?)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weet niets over risikos maar antwoord 1 en 2 zijn de beste antwoorden die je maar kunt krijgen.Overigens : stel je had een "te grote" penis had je dan wel gedurfd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Echt ik zou het met je vriend bespreken waar je mee zit. Als hij echt om je geeft dan maakt een kleine penis niks uit hoor! Ik denk ook niet dat je een operatie geheim kunt houden, je bent een tijdje uit de running, het heeft nogal een geestelijke impact denk ik die je niet kunt delen dan met hem, en volgens mij blijf je toch littekens zien. En dat allemaal voor een of 2 centimetertjes meer... Een operatie is nooit zonder risico's. Je hebt altijd kans op ontstekingen bv. of dat de wond niet goed dicht groeit. Dit hoeft niet natuurlijk maar je vraagt naar risico's. Ik denk dat je beter kunt werken aan je onzekerheid en proberen te leren van je lichaam te houden, als je vriend echt van je houdt zal hij daar vast mee willen helpen.
Sterkte