Ha, die Johan;

Als het effect er al is zal het gering zijn in centimeters en tijdsduur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

nee die helpen niet je, je krijgt er rare zuigvlekken van
je kan er ook een aambeeld aan hangen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zou je dat willen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
antwoord is net zo serieus hoor
door een vacuumpomp erop te zetten krijg je alleen een orgasme,en geen grotere penis van
door er een gewicht eraan te hangen kan je idd je penis groter maken doet wel pijn
ik heb t eens in een progamma gezien
Nee. Niet. Echt, heus en werkelijk niet. Wel de portemonnee een paar centimeter dunner. En daar gaat het de aanbieders natuurlijk, voor ongeveer 100%, om.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het antwoord is meer genuanceerd. Groter maken? Nee dat niet, dat kan alleen operatief. Maar is dat de moeite?

Vacuumpompen zorgen wel, dat je je edel deel wat stijver wordt en wat stijver blijft, en op het oog wat forser overkomt. Bovendien is het een leuk speeltje.
Maar koop wel een echte
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tijdens het vacuum trekken wordt hij inderdaad groter dan "normaal " .
Maar ja, als je hem weer af doet komt hij weer op gebruikelijke lengte.
De pomp laten zitten tijdens sex raad ik met klem af.......
Je hebt er dus geen f... aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou een vacuumpomp niet aanraden, en als je denkt dat je een te kleine hebt. Veel meisjes vinden dit leuker, want het schijnt de mensen met een kleine gemakkelijker standjes kunnen uittesten. Heb ik gehoort tenminste
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neen heb geen kleine, heb onlangs ergens gelezen dat mannen met een kleine rapper nieuwe dingen uittest. Bij Open en Bloot als ik het goed heb
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan er me wel iets bij voorstellen. Met zo'n fors apparaat zal een vrouw toch eerder pijn ervaren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
U heeft het door ;-b
Als je er zo mee zit , kun je beter contact opnemen met je huisarts . Ik denk dat je op die manier zo als je het beschrijft niets bereikt , althans niet het beoogde !