Is groot geschapen erfelijk? Mijn vader is groot geschapen en ik ook, dus....?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
14.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En wat is de toegevoegde waarde om ons dat mee te delen?
rebecca
14 jaar geleden
altijd handig om te weten toch colinda:P hihi
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de toegevoegde waarde is, is dat ik mijn vraag niet te kort wil maken. Ik weet wel dat vrouwen niet graag over hun lichaam praten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Nico: niet alle vrouwen hoor.
Daarbij hoeft groot geschapen geen zegen te zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@dounja. de meeste vrouwen houden gelukkig wel van een grote
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Nico: de meeste vrouwen die jij hebt gehad... Daarbij hoeven ze niet altijd de waarheid te vertellen. Ik kan je vertellen dat ik TE groot echt niet lekker vind, terwijl ik erg veel kan hebben...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb maar heel weinig vrouwen gehad, omdat ik op ouder val. In het algemeen bedoel ik is het beter een grote te hebben dan een kleine.
rebecca
14 jaar geleden
beter een kleine die steigert dan een grote die weigerd:P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Rebecca: inmiddels heb ik van Nico begrepen dat hij een grote heeft die steigert... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
allemachtig, de testosteron vliegt je om de oren hier.. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja ik heb niet om die testosteron gevraagd. Ik wilde alleen weten of de grootte erfelijk is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aha het gaat dus eigenlijk ook om de grootte van je ...?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
grootte van???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
... ego? ;-)

Het beste antwoord

Dat is genetisch bepaald. Dus heb jij die eigenschappen van je vader. Wat zei je tegen hem: "bedankt pa " ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

ja! net als al het andere van je lichaam. of het van je vader komt, waarschijnlijk wel, maar het kan ook bv. van de vader van je moeder meegekomen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja het is erfelijk dus ja jij kan het weer geerfd hebben van je vader!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar ook van de kant van je moeder......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk ook dat het erfelijk is! +
Dus je kinderen zullen ook groot geschapen worden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan, tenzij aan de kant van de moeder de mannen allemaal klein geschapen zijn. Dan is de kans er ook dat de kinderen klein geschapen zijn. Zeker de meisjes... ;-) (dat laatste kon ik niet laten... hihihi)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de meisjes??? mijn opa heb ik nooit bloot gezien, dus dat weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Nico: dat van die meisjes was natuurlijk een grapje...
Ja dat kan.

Zie bron:
Als u de grootte van uw testikels kunt erven, dan lijkt het mij dat u ook de grootte van uw 'P....s' kunt erven.

(Mag ik dat woord hier zeggen ? :p)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een link naar 'aandoeningen'?
Groot geschapen zijn, lijkt mij geen aandoening.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb het niet over mijn testikels. En groot geschapen is juist een zegen, geen aandoening. Penis mag je hier ook zeggen, dat is een net woord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@nico: zoals ik al eerder zei: groot geschapen is niet altijd een zegen. Je kunt een vrouw behoorlijk pijn doen als je niet oppast...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
idd dounja en een grassprietje kietelt harder als een boomstam
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar zodra die boomstam erdoor heen is gegaan voel je dat grassprietje ook niet meer (;
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik voel me toch een heel stuk beter met een grote, dan met een kleintje. En de meeste vrouwen houden er wel van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Nico: natuurlijk voel je je beter. Je bent niet anders gewend. Daarbij wordt er onder mannen ook op die manier over gepraat: hoe groter hoe beter. Dat je je daarbij dus goed voelt (wat ik fijn voor je vind hoor, begrijp me niet verkeerd) is dus aangeleerd.
Geniet ervan zou ik zeggen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@toet lees de bron nog een keer, het gaat erover dat je de grootte ervan kunt erven ;) Daar doelde ik ook op dus
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whahaha ik moet zo lachen tenslotte is nico wel trots!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hee, Meloentje is ineens onbekend...
@Josephina: Ja, natuurlijk is hij trots en dat mag ook wel... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja ik ben wel trots en er blij mee en geniet er ook nog eens van haha.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@onbekend geworden Meloentje.
Je hebt gelijk, daarom alsnog een plusje...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geniet ervan nico ;-)
Het kan...hoeft niet.Mijn vader was ook redelijk groot geschapen,mijn oom daarin tegen helemaal niet.Maar het geeft toch niks als je klein bent geschapen?Het gevoel is bij een klein geschapen man hetzelfde hoor...voor hemzelf dan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou me niet goed voelen als ik klein geschapen zou zijn, maar ik ben het ook niet gewend misschien haha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 als ie het maar doet ;-) maakt niet uit hoor groot of klein
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb een grote die stijgert, maar dat was mijn vraag niet. Ik vroeg of de grootte erfelijk bepaald is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan wel,het hoeft niet.Zoals ik al zei...mijn vader had een redelijk grote "plasser",en mijn oom daartegen een zielig wormpje.Ik weet niet of mijn vader een grote georven heeft,of mijn oom een kleintje,maar er zat veel verschil tussen deze 2 broers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je het vraagt dan weet je het ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aan futsie, dus bij jouw familie is het weer niet erfelijk. Zo is het nog steeds onduidelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alle eigenschappen die je erft komen van of je moeders kant of je vaders kant. En dat kan ook een generatie overslaan, dus een opa of oma die die eigenschap in de genen had. Daarom kunnen kinderen uit één gezin verschillende kleuren haar hebben, en/of ogen, het ene kind is muzikaal en het andere niet, enz. Ook of je lang bent of klein van stuk enz enz wordt bepaald door de genen die je meekrijgt. Het kan dus ook best van je opa van moederskant komen, via de genen die je van je moeder meekreeg. Verder zijn, net als mannen, ook vrouwen verschillend "geschapen". Een vrouw die tamelijk nauw gebouwd is zal een grote echt niet fijn vinden. Jij zegt zelf dat je op oudere vrouwen valt, misschien vaak dames die al één of meerdere kinderen gebaard hebben? Die zijn daardoor dan vaak iets ruimer dan bv een maagd ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dat geloof ik ook dat eigenschappen een generatie overslaan.
ik val op oudere vrouwen, simpelweg omdat ik ouder mooier vind. Het heeft niets te maken met of ze ruim zijn of niet.
Ik ben nogal groot, te groot, geschapen en mijn vader niet. Dus of het genetisch is begin ik wel te twijfelen. Misschien heb ik het van mijn opa van een van ze. Ik heb ook een keer tegen hem gezegd: "bedankt pa." maar bedoeld dat negatief. Kan beter een gemiddelde hebben die goed werkt dan eentje die je problemen geeft.

Toegevoegd na 53 minuten:
Het zit in je genen maar dat wil niet zeggen dat het altijd opgaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zie je wel, ik weet ook niet zeker of het wel erfelijk bepaald is, nu twijfel ik nog steeds.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nico. Het is veel belangrijker wat je ermee kan en doet. Een vriend van me heeft eentje die tussen de 12 - 15 cm zit. De vrouwtjes zijn er niet weg te slaan. Dus ben ik er van overtuigd dat het niet veel uitmaakt maar meer om de kwaliteit gaat. Dit even tussendoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het gaat me niet om sexueel contact, maar ik voel me gewoon beter met een grote. En bekijks in de sauna vind ik ook wel leuk. Een gemiddelde kan ook weigeren, ik heb liever een grote die goed werkt haha.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat belachelijk.
Deze manier van denken komt zeer onintellectueel op me over. Ik kan hier uit opmaken dat je hoopt dat je zoon ook een grote penis heeft, zodat hij bekeken wordt in de sauna? Misschien zou je je eens bezig moeten houden met echte problemen, misschien is je zoon wel homoseksueel. You never know the way the cookie crumbles.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat een gezeur kersenplukke. ik stel gewoon een vraag. Ik hou me niet bezig met problemen. Zelf ben ik bisexueel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pruimenplukker, wat heeft intelligentie met deze website te maken. Dus volegns jou mogen gewone mensen die niet intelligent zijn niet meemogen doen met dit spelletje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een kleintje hebt kun je altijd nog een grote auto kopen, dat schijnt het weer te compenseren ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee beter is een grote die steigert
Het is erfelijk zoals alles van je lichaam. Er is dus geen reden er trots op te zijn. Je hebt er zelf niets voor hoeven doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja absoluut. Je hebt bepaalde eigenschappen van je ouders omdat dat genetisch bepaald is. Je kunt vast nog wel meer lichamelijke en geestelijke eigenschappen opnoemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dat is logisch dat ik eigenschappen van mijn ouders geerfd heb, maar verder lijk ik niet lichamelijk op mijn vader.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Behalve dan dat je lang bent. Wat geeft het eigenlijk joh?? Of vind je het storend?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lang? Ik ben 1.83.
Het is niet storend, ik vroeg me alleen af of het erfelijk is.
Ik kan wel merken dat ik lichamelijk veel van mijn oma, van vaders kant heb.
En kwa caracter veel van mijn vader.
En tot nu toe is het nog niet echt opgevallen, dat ik iets van mijn moeder heb.
Aan mijn vaders kant zullen ze wel sterke genen hebben, denk ik.
Mijn broer heefd weer typisch de neus van een oom, en lijkt kwa caracter op mijn moeder, en mijn vader lijkt kwa caracter heel veel op opa, en kwa uiterlijk heel veel op een broer van hem.
Mijn moeder, en de zussen van mijn moeder hebben kwa uiterlijk allemaal wel iets gemeen met elkaar.
En zo zie je maar, wat er allemaal mogelijk is.
Erfelijkheid is interesant vind ik.
Maar het is je wel duidelijk nu al, dat je wel weet dat ook het mannelik lid erfelijk kan zijn.
Ze zeggen wel eens dat mannen met een groot lid, ook een grote neus hebben, heb jij een grote neus ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is niet zo dat als vader een grote heeft dat zijn zoon dat ook heeft, Ik ben zelf best klein geschapen terwijl mijn broer juist erg groot geschapen is,