Doen mensen die lang getrouwd zijn nog net zo fanatiek aan orale seks als jonge mensen? Of neemt het plezier erin af?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Hangt af van persoon tot persoon, als je al een lange relatie hebt, en graag oraal doet tesamen, gebeurt het wel rap eens dat je iets nieuws uitprobeert. Als dat niet zo is, betekend dat je vrouw/man niet echt meer geïnteresseerd is in oraal, is mijn mening tenminste ;-b
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Het hangt er , denk ik, een beetje van af, óf er veel en fanatiek oraal gesext werd in het begin van het huwelijk (en daarvoor, natuurlijk...)
Lang niet iedereen is er een fan van, of wil het wel graag geven, maar niet graag ontvangen, of één van de twee vindt er niet veel aan, of heeft er zelfs een afkeer van : zoveel mensen, zoveel voorkeuren....
Maar ik denk, dat als je het allebei leuk en lekker vindt, dat het dan een vast onderdeel van je bedfestijnen blijft.

Ik denk eerder, dat dat heerlijke, lange, onderzoekende zoenen in frequentie en in tijd afneemt, naar mate je langer bij elkaar bent....errug jammer, want, o, wat is dat verdrinken-in-elkaar lekker!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je lang getrouwd bent neemt de interesse in seks niet af,je geniet op een andere manier van elkaar
orale seks is als je wat langer getrouwd bent niet minder plezierig,het is net als met gewoon seks,wanneer je er beiden aan toe bent
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat daar geen zinnig antwoord op te geven is. Nergens zwerven meer uit de duim gezogen verhalen, en verhalen waarbij de wens de vader van de gedachte is, dan op seksueel gebied. Ik denk dat veel jonge mensen helemaal geen orale sex geven willen, en althans zeker niet zo gretig als in films wordt gesuggereerd.
Daarnaast speelt seks als je ouder wordt voor veel mensen een minder belangrijke rol
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe langer je bij elkaar bent, en hoe beter je elkaar aanvoelt en ook van elkaar weet wat je partner plezierig vind dan word het steeds fanatieker! Dan is de sex bij jeugdige alleen maar gepruts!
respect en gevoel nemen dan de overhand op de lust!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk eigenlijk 'fanatieker', ik heb namelijk het idee dat jonge mensen daar helemaal niet zo fanatiek in zijn.

Orale seks is een heel intieme handeling, wat mij betreft intiemer dan neuken. En dat is het lekkerst met iemand met wie je vertrouwd bent en van wie je houdt. Dan is orale seks ook écht leuk, niet alleen 'geil, want net als in porno' of 'een klusje om haar klaar te krijgen voor het echte werk'.