Hoe duur is een morning-after-pil en kan je die, behalve bij de apotheek, ook ergens anders kopen? Kruidvat/etos ofzoiets?

Weet jij het antwoord?

/2500

Kan bij de kruidvat etos enz, en is rond de 15 euro. Het is misschien wel beter om naar de dokter te gaan, maar hoe sneller je die pil neemt des te groter de kans dat het echt werkt. Dat is echt heel belangrijk!! Wel goed de gebruiksaanwijzing (met naam en alle stoffen erin) bewaren en ook onthouden wanneer je het hebt genomen. Als er dan wat aan de hand is kan er eerder en beter wat mee gedaan worden. Als je de dokter belt en via de assistent een recept laat klaarleggen bij de apotheek, wordt het vergoed. ( onder de 21 jaar) Ze stellen je wel wat vragen, dus reken alvast uit hoe of wat welke datum. Ik weet niet of het gebaseerd is op je persoonlijke situatie... maar alsnog veel succes ermee !!

Ik heb 15 euro moeten betalen voor mijn morning-after pil.. Je kunt ze inderdaad ook bij iedere drogist halen, maar vereid je maar vast op de vragen die je krijgt ;)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100