Waarom willen zoveel vrouwen een borstvergroting?

Wat is er mis met "naturel", dus klein?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Omdat de media verteld dat grote borsten mooi zijn. Tel daarbij de pubertijd en pestgedrag op en je komt tot de conclusie dat kleine borsten niet in de mode zijn. Oftewel als je kleine borsten word je al snel een minderwaardigheidscomplex aangepraat. Met de verkeerde zorg en het feit dat kiezen voor een borstvergroting relatief makkelijk is geworden is het een populair item.
Gelukkig doet niet altijd iedere vrouw wat ze daarwerkelijk zou willen...

En niet iedereen met een kleine borsten wil een vergroting. Mijn vriendin heeft een prachtige cup A. En ondanks dat ze daar veel mee gepest is heeft ze nooit aan een vergroting gedacht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Omdat ze zichzelf er dan vrouwelijker uit vinden zien...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mannen willen dat en vrouwen zijn zo gek dat ze naar die mannen luisteren, ze komen er nog wel achter, allemaal... stuk voor stuk...

Is wasn´t worth it...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
You got it...
omdat ze onzeker zijn
14 jaar geleden
Daar is niks mis mee.. en bovendien ik ken ook een aantal vrouwen die een borstverkleining hebben gehad.. ook niks mis mee.
Ik hou ze hoe ze zijn.. ook niks mis mee!

Vrouwen willen dat omdat ze er niet tevreden mee zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naturel, dus klein? Ik ken genoeg vrouwen die grote borsten hebben, helemaal vanzichzelf ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Acnaib;

Omdat dat een relatief nieuw, ons opgedrongen schoonheidsideaal lijkt te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet dat ik een vraag niet met een wedervraag mag beantwoorden, maar: wat is er mis met borstvergrotingen? Ok, als een vrouw zich niet prettig voelt me hoe ze eruit ziet, en de mogelijkheid bestaat er wat aan te doen, waarom zou je dit dan niet doen.
Als je dusdanig ontevreden bent met je lichaam moet je het laten verhelpen als de mogelijkheid zich aandient, vind ik. Als dat je gelukkiger maakt...

Toegevoegd na 52 seconden:
nb. vrouwen doen dit volgens mij dus omdat ze niet tevreden zijn met hun lichaam en daardoor onzeker zijn of ongelukkig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De media praat ons aan dat grote borsten vrouwelijker en sexier zijn dan kleine(re) borsten maar ik heb ze liever klein en echt dan dat ik loop te pronken met een stuk silicoon. De borstpartij moet in verhouding zijn met de rest van het lichaam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb geen klein maatje en kan me dus ook niet verplaatsen in vrouwen die een borst vergroting zouden willen. Doe mij maar een borst verkleining. Grote borsten gaan eerder hangen en je kunt er pijn van in je rug krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ze erg gefixeerd zijn op hoe ze er uit zien, of ze wel aantrekkelijk genoeg zijn.
Vandaar ook de facelifts en de make-up en de botox.

Ze denken dat ze hun lichaam zijn, is hun lichaam niet mooi - dan zijn zij niet mooi. Ze halen hun eigenwaarde uit hoe ze denken dat anderen hun lichaam zien/ dus hun zien.
En hoe ze denken dat anderen hun lichaam zien is weer afhankelijk van onder andere de porno industrie en het mode beeld.

Toegevoegd na 2 minuten:
volgens Freud omdat mannen te weinig borstvoeding hebben gehad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
i.v.m geen zelfvertrouwing.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat vrouwen die onzeker over zichzelf zijn denken dat hun ongemakkelijke omgang met mannen de schuld is van hun cupmaat. :D