Ik ben een jongen van 15 jaar en elke keer als ik een erectie heb hangt hij nog steeds tussen mijn benen, hij is 19 cm, weet iemand waarom?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
19 cm van bovenaf gemeten of van langs onder ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vanaf de grond

Antwoorden (2)

Hij gaat ECHT niet tussen je oren zitten, hoor ! ;-)

Maar even serieus ; normaliter zit een (aanzienlijk!) van de penis in het lichaam / de onderbuik, bijna tot aan de anus aan toe. Daardoor blijft een erecte penis in de regel iets schuin omhoog staan.

Is dat zwellichaam echter om welke reden dan ook iets korter, en zit het leeuwendeel 'aan de buitenkant', dan wint de zwaartekracht en zal hij gewoon naar beneden of meer naar beneden blijven wijzen. Dat heeft echter totaal geen effect op de functie. Ik zou me er geen enkele zorgen over maken, zolang de erectie zelf maar volledig is (i.e. de hele penis wel over de hele lengte stevig is).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt eraan of je een "bloed(piep) hebt of een "vlees(piep) in het geval van een "bloed(piep)"zal hij in erecte status fier rechtopstaan en vaak strak langs je buik tot je navel staan.
In het geval van een "vlees(piep) zal hij minder zwellen en (bijna)altijd wat blijven "hangen"
Met allebei kun je een hoop lol maken mits je weet wat je ermee moet doen.
Natuurlijk kunnen er ook erectieproblemen zijn die bij een "bloed(piep)een volledige erectie niet mogelijk maken in dat geval kun je de huisarts raadplegen.

Daar mijn vorige antwoord niet door de censuur kwam maar wat aangepast, ik had nog wat leuke afbeeldingen maar die zal ik dan maar niet plaatsen.

Je kunt even googlen op bloed... of vlees... dan krijg je een duidelijk overzicht van talloze forums discussie sites en vraag en antwoord sites die er tot in details alles over vertellen zonder censuur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarin (piep) een zelf te kiezen synoniem voor penis is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee penis heeft 2 letters teveel. maar de strekking is wel gelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
WAAROM heb je dan in je verwijderde antwoord niet gewoon PENIS geschreven in plaats van "piep"?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@moolkeesje; omdat dat niet correct zou zijn. Dat woord is in de volksmond nu eenmaal zo. Weer wat geleerd je kunt ook googlen op vleespenis maar of dat nu zoveel netter is ?? verwijdering is een beetje lullig vindt ik ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bedoelt een beetje piepig waarschijnlijk. Je kunt in het vervolg ook l*l schrijven,dat wordt door de de dames en heren moderatoren wel geaccepteerd.