Heb je een kleinere penis als je dik bent?

Heb zelf ernstig overgewicht ben 19 en ik weeg 140kg is het daar door dat je kleinere penis hebt?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
3.1K
taillie
3 jaar geleden
misschien denk je dat omdat je minder goed zicht hebt erop
Amadea
3 jaar geleden
De verhouding is natuurlijk anders. Met seksualiteit heeft de vraag trouwens weinig te maken, het zijn eerder Lichamelijke klachten.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik heb ergens gelezen dat als je op een normale gewicht bent dat de penis in slappe toestand 4-5 centimeter kan groeien klopt dat
LeonardN
3 jaar geleden
Nee.
Maar ik snap waar je op doelt. Je penis heeft een bepaalde lengte. Laten we zeggen 12 cm.
Echter kan een deel van die penis wegvallen in je buikvet.
Het kan dus dat er 4 cm van je penis verstopt zit in je buik en er maar 8 cm zichtbaar is. Zie het als 30 cm wegzakken in de modder, jij blijft 1 meter 80 lang. Maar er steek maar 1 meter 50 uit de modder. Jij groeit niet als je dan uit de modder komt, er wordt meer van je zichtbaar.
LeonardN
3 jaar geleden
link vergeten
http://www.dadallday.net/dad-tips/does-weight-loss-increase-your-penis-size/
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Tot welke leeftijd groeit de penis eigenlijk

Antwoorden (1)

Nee. De omvang van de penis is niet per definitie afhankelijk van het totale lichaamsgewicht. Ook klein dunne mannen kunnen klein, danwel groot geschapen zijn.