ik ben elf en ging naar de wc maar het leek of ik een zaadlozing kreeg kan dat wel ????????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (5)

Je bent er dan wel jong bij, maar het zou wel kunnen. Als je in de puberteit komt kun je soms een spontane zaadlozing krijgen, ook 's nachts terwijl je slaapt. Maar je kunt toch zelf zien of er zaad uitgekomen is en voelen of je bent klaargekomen ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zou kunnen en ik zou me daar beslist geen zorgen om maken.
13 jaar geleden
Ja die mogelijkheid is er. Elf is wel jong, maar het kan wel!
Dan ben je al aan de puberteit begonnen..
Maar een zaadlozing lijkt helemaal niks op plas, bij een zaadlozing komt er sperma uit je penis.
Beetje wit/doorzichtig, dikkere substantie, kleverig en bij 'kwakjes'
Het is meestal niet een geheel.

Maaaar het is helemaal niets om je druk over te maken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben zelf ook 11 en gebeurde precies hetzelfde
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gelukkig maar, het is een bewijs dat alles op dat gebied goed werkt en dat je een man begint te worden.
Het is ook een vrij normale leeftijd dat je ontdekt dat dat dingetje meer kan dan alleen plassen.
Geen zorgen over maken.
Welkom bij de mannen!!