hoe groot is de kans dat ik borsthaar krijg?

ik ben uiteraard een jongen, en mijn vader heeft best veel borsthaar, ook op rug en armen. mijn broer van 20 krijgt ook al borsthaar. mijn opa's hebben het ook best wel.
hoe groot is de kans dat ik het ook krijg??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Dat is afwachten.Mijn vader en broer hebben ook de borst vol staan en ik heb maar een paar sprietjes dus je weet het nooit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ik denk aardig groot ja ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de kans dat jij het ook krijgt is best wel groot dan denk iki.
maar het hoeft niet persee,
13 jaar geleden
de kans dat je ook borsthaar krijgt is er wel..
hetzit vaak al in de genen die je van je vader hebt geerfd...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moeder heeft natuurlijk geen borsthaar (dat hoop ik dan maar voor haar) maar als ze een broer heeft en die heeft ook veel haar en/of haar vader heeft veel borsthaar, dan zou ik zeggen, kans is bijna 100% op VEEL borsthaar.

Hebben de evt broer en/of vader van je moeder een velletje als een biljartbal op borsthoogte, dan zou je nog kunnen eindigen met een paar sprietjes.

Omdat je schrijft, opa's neem ik aan dat dit dus ook de vader is van je moeder. Dus....... verheug je je hopelijk of een behaarde borst.

Veel vrouwen houden er wel van hoor
13 jaar geleden
De kans is groot , maar als ik het zie in mijn familie klopt het helemaal niet . Mijn vader had geen borsthaar , twee broers ook niet. De twee andere , waaronder ik hebben vrij veel borsthaar...maar ik heb dan totaal geen beenhaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kans,dat je borsthaar krijgt, is gezien de borstharen bij je familieleden vrij groot! Alleen zul je niet zoals je vader dat heeft,borstharen op rug en armen krijgen! Dat is namelijk uiterst zeldzaam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn vader heeft geen borsthaar, mijn ene broer wel en de ander niet. Zo raar.