Kan ik zwanger worden als de sperma op mijn vagina zat?

Ik was nat en hij ook. En hij voelde dat hij uitging komen. Er is een par druppels sperma gevallen op mijn vagina. En hij heeft zich snel verzet om die op het bed te laten druppen.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
5.8K
Ritsuka
3 jaar geleden
Was er spraje van penetratie? Dan is er zeker groot risico
KarinH
3 jaar geleden
Was het EROP of ERIN? Dat maakt nogal wat uit.
tinus1969
3 jaar geleden
Ook van voorvocht bij penetratie kun je zwanger worden.

Antwoorden (2)

Wat bedoel je precies met "op mijn vagina"? Bedoel je de buitenkant? De vulva?
Bij penetratie kan het zogenaamde voorvocht je ook zwanger maken, al is die kans wel klein.
Beter is goede anticonceptie. Dat maakt aan veel zorgen een eind.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
We noemen het "voor het zingen de kerk uit". Dat blijft altijd een risico, omdat ook voorvocht twar zaadcellen kan bevatten. Een klein risico wel is waar, maar toch een kans.