Wat betekent iemand achterlangs nemen? Ik dacht dat dat hetzelfde is als kontneuken

Sexualiteitsvraag

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11.7K

Antwoorden (6)

Op zijn hondjes is niet hetzelfde als anaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Meisje op de knieën, jongen erachter, en dan heb je als het ware de keuze tussen welk 'gaatje' je neemt.
Achterlangs is doggystyle en niet anaal.

Kontneuken??????
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Frimu2
12 jaar geleden
Hoe doe je dan voorlangs anaal ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel dik kussen onder de billen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@frimu2 benen omhoog! En kussen eronder.
Dit is de definitie van iemand achterlangs nemen: 'achterlangs: Een vrouw of meisje van achteren in haar kut neuken. Op z'n hondjes dus.'

Ik denk dat je mogelijk in de war bent geraakt met het volgende:
'achteren nemen/pakken, iemand van: Iemand van achteren neuken. Een jongen of man dus anaal neuken. Een vrouwelijk persoon anaal of vaginaal neuken terwijl ze met haar kont naar je toe gericht staat.'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is gewoon van achter en dan zit de penis niet in de anus maar in de vagina dus. en dat standje heet doggystyle
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
achterlangs nemen betekent dat je langs de kontgat gaat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ha, die Fastfoodguy;

Het begrip 'achterlangs' zegt alleen iets over het standje waarin wordt geneukt, niet welke opening er wordt gebruikt. Anaal en vaginaal is beiden met meerdere standjes mogelijk.