Kan een jongen ook klaarkomen als je hem alleen maar zoent en knuffelt en je verder zijn geslachtsdeel niet aanraakt?

En kan het ook als je hem niet aanraakt. Bijvoorbeeld door hem met woorden op te winden of met je blik?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
13.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een spontane zaadlozing noemt men dat!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan uit zeer betrouwbare bron bevestigen dat het absoluut kan, en meer gebeurt dan je denkt. ;-)

Antwoorden (7)

Als hij er bij zichzelf op dat moment ook niet aan "werkt" zal het niet verder gaan dan opwinding, lijkt me. Dus ik zou in dat geval zeggen: nee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"lijkt me" en "ik zou zeggen" daar hebben we op GV niks aan.
Check je feiten voor je antwoord geeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wellicht nog wat te weinig ervaring, zelf of met jongens ?
Ja, het is vrij normaal het gebeurd wel vaker en er zijn veel meer mensen die dit hebben het is wel belangrijk om jezelf af en toe te trainen dat het niet meer gebeurd en waarom is dit belangrijk ? zodat je niet steeds achter de feiten aan loopt probeer te trainen met steeds diep ademhalen tijdens zoenen is dat moeilijker en probeer je gedachte en je concentratie op je mond te houden en niet op wat er gebeuren kan zoals bijv. sexuele contacten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou je moeten trainen om dat te voorkomen?
Ik kan me heel goed voorstellen,dat je dat als jonge supergeile knul kan overkomen. Volkomen menselijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zeg ik ook dat het normaal is. Het is toch genant als je in het openbaar klaarkomt tijdens zoenen en iedereen je vlekken zie op je broek of niet? Als het ergens gebeurd, waar niemand hun ziet, dan maakt het niet uit nee.
Het kan zijn dat je wel tijdens het knuffelen en zoenen wel met je benen zijn geslachtsdeel lange tijd aanraakt , in dat geval is het wel mogelijk , dat weet ik uit ervaring.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, nou en of ! Er zijn jongens die bij wijze van spreken al klaar komen als ze alleen maar kunnen kíjken. Wel vaak heel jonge onervaren jongen hoor ; met de leeftijd wordt dat wel beter en hebben ze gaandeweg wat meer....stimulatie nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je zelf een keilekker wijf bent wel, anders wordt het moeilijk. En als je als jongen nog nooit een meisje gezoend, geknuffeld hebt en als je ook nooit je rechtarmspier traint
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als je nou links bent ? :lol:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@adrem5 Met de groeten uit Brabant.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tjonge is onrespectvol wijf het is gewoon een knap meisje. come onn kee k zeg t ook wel is haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je links bent en je masturbeert een keer met rechts ga je vreemd :-)
Ja hoor dit is mogelijk, vaak idd bij de wat jongere jongens die kun je soms idd "klaarkijken" maar ook als een man al wat ouder is en lang geen seks heeft gehad en hij ook niet kan of mag masturberen dan kan de spanning soms zo hoog oplopen dat dit mogelijk is, vaak gebeurt dit ook met de zogenaamde "natte dromen"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is zeker mogelijk.

Er zijn inderdaad mannen/jongens waarbij dit kan. Ze hoeven maar weinig geprikkeld te worden om een zaadlozing te krijgen.

Er zijn mannen die bij het zoenen al veel fantaseren, waardoor ze meer opgewonden raken en daardoor klaar kunnen komen.

Sommige komen al klaar bij een lichte streling of een hevige zoenpartij.