Waar krijgt een Shemale zijn/haar penis vandaan?

Rare vraag maar ik vraag me het sirieus af.

Toegevoegd na 27 minuten:
Ik weet trouwens niet of de shemale een correcte benaming is.

Maar ik bedoel eerder als een vrouw zeg maar een penis krijgt waar ze die dan vandaan krijgt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
110.9K

Het beste antwoord

Een omgebouwde vrouw krijgt een penis die deels gemaakt is van eigen weefsel en speciale siliconen-achtige zwellichamen.
Met name in Thailand worden veel jongens omgebouwd naar vrouw , meestal ivm de inkomsten uit prostitutie.
Er is in dat land dan ook veel medische ervaringskennis over dit onderwerp.
Dat een als vrouw geborene een penis aan laat zetten is echter een zeldzaamheid.
Een Hermafrodiet heeft zowel penis als borsten en is in die zin letterlijk tweeslachtig (in de zin van beide geslachten) ze zijn niet vruchtbaar als ze een penis hebben, omdat dan de vrouwelijke geboortesystemen en genitalien niet (goed) ontwikkeld zijn.

Toegevoegd na 12 minuten:
Omdat tijdens mijn beantwoording een antwoord binnenkwam die dezelfde zaken benoemt, het volgende.
In Thailand laten alleen jongens zich ombouwen tot ladyboy.
Dat is een heel verdrietige zaak , ook hun gezicht wordt veranderd.
Dor het promeske gedrag van landgenoten EN toeristen verliezen deze jonge mensen hun geslacht, hun geaard- heid, hun eer en letterlijk hun gezicht.
Uit persoonlijke gesprekken met betrokkenen kwam naar voren hoeveel (diep weggestopt) verdriet daar onder zit.
Deze jongens komen meestal van het platteland en onderhouden hun hele familie met hun inkomen, hun loyaliteit naar hun familie is ZEER groot.
Ik heb medelijden en diep respect voor deze mensen, niet voor de mensen die hen misbruiken.
Helaas is het zo cultureel ingebakken dat niet zelden de ouders (die vaak ook geprostitueerd hebben uit pure armoede) ook hun kinderen "op pad " sturen.
Zelf ben ik betrokken geweest bij een weeshuis die dit wil voorkomen door goed voor de arme kinderen te zorgen.
helaas worden omgebouwden formeel door hun familie ook nog verstoten maar ontvangen wel (graag) de afgestorte inkomsten.
Dit is voor normaal denkende westerse mensen nauwelijks te begrijpen.
Ongeveer 1/3 van alle Thaise vrouwen is ooit man geweest.
Dit zegt wel iets , lijkt me.
Ondanks dat westerlingen ook sextoerisme bedrijven, zijn het ook vooral de rijke Thai zelf die zich vergrijpen aan deze jonge kwetsbare mensen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Die is er al sinds de geboorte. Het zijn de borsten die er bij komen dank zij hormoonbehandeling.
13 jaar geleden
Het is oorspronkelijk een man, maar door vrouwelijke hormonen en borstimplantaten (meestal) krijgt de persoon een vrouwelijk uiterlijk. Sommige kiezen ervoor om de penis te houden. In Thailand schijnen ze veel voor te komen, daar worden ze ladyboys genoemd.

Toegevoegd na 1 minuut:
Zie het bijgevoegde filmpje van een deelnemer aan Thailand's Got Talent. Dit is ook een zogenaamde ladyboy.