Kan je zwanger van voorvocht worden als je de afgelopen 5 dagen niet hebt geëjaculeerd?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.8K
ronron1212
3 jaar geleden
Van voorvocht kan je zwanger worden als het in de vagina komt.
Amadea
3 jaar geleden
Iemand die ejaculeert kan niet zwanger worden, want dat is iemand van mannelijke kunne.

Antwoorden (2)

als hij gewoon op tijd heeft weg getrokken is de kans klein dat u zwanger bent.
maar als u het niet zeker weet zou i toch een zwangerschapstest doen. maar volgens google kan het wel voor komen.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Voorvocht kan je in alle gevallen zwanger van worden. Hoeveel dagen je niet heb geëjaculeerd heeft er vrij weinig mee te maken