Help, ik heb nog nooit een orgasme gehad, is dat normaal? serieus aub!

Van alles geprobeerd, ik raak opgewonden en geniet wel tijdens het vrijen maar omdat ik nog nooit een orgasme heb gehad mis ik het niet ofzo. Maar omdat het zo lekker schijnt te zijn ben ik er wel nieuwschierig naar en vraag af of dit wel zo normaal is.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik denk dat je gewoon bepaalde plaatsen zijn waarbij je een prettiger gevoel krijgt die moet jij/ je partner zien te ontdekken. Daarbij natuurlijk dat je lekker ontspannen mag zijn en er ook aan toe moet geven. En ja sommige vrouwen komen daadwerkelijk minder snel klaar. En als man kan ik me best voorstellen dat het alleen met de "daad" het moeilijk is om een vrouw klaar te laten komen. Maar daar zijn dan wel andere trucjes voor.......

Ehm...hoe goed ken je jezelf? Hoe goed ken je je eigen lichaam? Als eerste zou je dat moeten ontdekken om te kijken wat je nou lekker vindt en wat niet. Een vrouw berijden kan iedereen maar een vrouw een orgasme bezorgen dat is nog iets anders. Bovendien...krijgt niet iedere vrouw een orgasme van het neuken zelf. Sommige krijgen dat alleen als ze gebeft worden bijvoorbeeld. Anderen misschien weer op een andere manier. Ben je wel geheel ontspannen? Een klein beetje angst of irritatie kan het al bederven. Dan is je lichaam te gespannen en kun je je niet concentreren op wat je aan het doen bent. Het is niet de bedoeling dat je onder het vrijen aan je boodschappenlijstje ligt te denken. Doe je dat wel....dan kan je partner er blijkbaar weinig van. Een heleboel mannen doen niet aan orale sex bij een vrouw. En als ze het al doen....dan zit er meestal geen logica en ritme in. En volhouden zit er ook niet echt bij. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Ga op zoek naar jezelf. Streel jezelf en voel wat je allemaal voelt. Kijk wat je fantasie is eventueel. Misschien dat dat ook nog helpt. Maar geen zorgen...er komt ooit wel iemand op je pad, die jou naar de 7e hemel gooit. En er bestaat nog een verschil tussen een vaginaal orgasme (tijdens het neuken, bij die G-plek) en een clitoraal orgasme. En die laatste is sterretjes zien tot duizelig worden van...een soort epileptische aanval maar dan lekker, zeg maar. Komt goed, groetjes.

Dat kan aan heel veel dingen liggen... maar als ik er van uit ga dat je geestelijk en emotioneel in balans bent, dan is het heel waarschijnlijk dat je met je partner niet tot een orgasme komt omdat jullie het niet zo doen dat jij een orgasme krijgt. Ik dacht zelf jarenlang dat ik geen orgasme kon krijgen maar toen ik de juiste tegen kwam ging ik door het plafond. Toegevoegd na 3 minuten: als je meer wilt weten dan ff pm tje sturen

Ik heb ooit een spreuk gelezen waarin men zei :het is niet de vrouw die frigide is maar de man die onhandig is ... .. Ik ben overtuigd dat als je een partner hebt die moeite wil doen en veel tijd voor je maakt en vooral je oraal wil verwennen dat je dan uiteindelijk gaat exploderen !!, ook leuke speeltjes zoals de rabbit die je op je vinger plaatst kan je tot mooie hoogtepunten brengen.Er zijn weinig vrouwen die klaarkomen bij normaal geslachtsverkeer ,de clitoris heeft stimulatie nodig of je kan je spieren samentrekken tijdens het geslachtsverkeer en zo je genot verhogen ,een orgasme mag je niet gaan zien als de kroon op het werk ,het is eerder het einde van alles ,maar als je jezelf streelt dan heb je toch al eens een orgasme gehad toen of ook niet ?Sterkte en ik ben zeker als je op verkenning gaat bij jezelf naar bijzondere erogene zones dat je nog verrast kan zijn ,sterkte je bent misschien nog wat te jong om je lichaam kompleet te kennen dat komt wel op het goede moment met de juiste partner ....je bent niet alleen er zijn vele vrouwen die bij gewoon vrijen niet klaarkomen maar dan wel oraal of zo

Veel vrouwen komen niet klaar bij recht-toe-recht aan seks. De seksuele knopjes bij vrouwen liggen namelijk net buiten het "centrale" gebeuren. De G-spot, die bij een minderheid erg goed werkt ligt diep in de vagina; De meeste vrouwen krijgen een orgasme als hun clitoris EN de omgeving op de juiste manier wordt gestimuleerd. De clitoris is bij nogal wat vrouwen erg gevoelig en raakt snel overprikkeld. Wat in de omgeving lekker voelt, is voor elke vrouw anders, en verandert mee met de opwinding van de vrouw. Wat uiteindelijk tot het hoogtepunt leidt, kan in de beginfase het plezier in seks termineren. Het vergt geduld, uitproberen en toewijding van je partner. Je hebt een partner nodig die geduldig en gevoelig op zoek gaat naar jouw gevoelige plekjes. Waarschijnlijk krijg je dan wel een orgasme.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100