wat is klaarkomen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Daar zijn verschillende betekenissen voor: klaarkomen Uitspraak: ˈklarkomə(n) (kwam klaar, is klaargekomen) Werkwoord 1 bijna klaar zijn. Synoniem: gereedkomen `Ik ben net klaargekomen met mijn werk.` `Dat karwei komt vandaag klaar.` 2 seksueel bevredigd worden klaarkomen 1) Een orgasme krijgen 2) Ejaculeren 3) Gereedkomen 4) Slagen 5) Zijn doel bereiken

Het is duidelijk waar de vragenstellen naar vraagt, alleen zijn mensen wat preuts. Klaarkomenis een orgasme krijgen, het hoogtepunt van sex. Bij een man komt er dan sperma uit zijn penis. Het geeft een goed gevoel. Dat is ook de reden dat er vaak om gegrinnikt wordt als iemand zegt, ik kom klaar met mijn werk e.d.

Klaarkomen wat sex aangaat is de beloning na een (prettige) inspanning.

klaarkomen is een andere benaming voor een orgasme krijgen.

Klaarkomen is inderdaad een ander woord voor orgasme, maar dan weet je misschien nog steeds niet wat het inhoudt. Als je klaarkomt bereik je tijdens de seks een hoogtepunt. Dit wordt als een heel prettig gevoel ervaren. Als je seksueel gestimuleerd wordt, kan er een moment komen dat de spieren in je genitaliën ritmisch gaan samentrekken. Ze spannen en ontspannen zich een aantal keren, waardoor er een lekker gevoel ontstaat. Tijdens het orgasme maakt je lichaam meestal een schokkende beweging en is je ademhaling snel en onregelmatig. Een aantal meisjes voelt het orgasme in de buurt van de clitoris, anderen diep in hun buik en sommigen over hun hele lichaam. Bij de meeste jongens gaat het gepaard met een zaadlozing. Het is moeilijk een algemene beschrijving te geven van wat je voelt als je klaarkomt. Dat varieert namelijk van persoon tot persoon en het kan ook per keer verschillen. Het kan een explosieve, ecstatische ontlading van gevoelens zijn, maar ook een kortstondig, onbeduidend pleziertje.

Bronnen:
http://www.sexwoordenboek.nl/orgasme_hoevo...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100