Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is geilheid gericht op een specifiek persoon of gewoon iets wat je krijgt door hormonen en maakt het niet uit wie je dan voor je hebt ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik kan hier antwoord op geven aan de hand van een voorbeeld, als je in de puberteit bent kun je 'opeens' opgewonden raken, tijdens een les wiskunde, of als je aan het fietsen bent naar huis. Dit komt door de hormonen die tijdens de puberteit een rol spelen.

In de puberteit is het dus meer gericht op hormonen.

In de ander levensfasese is het meer gericht op de persoon, dus om het kort samen te vatten; alleen in de puberteit kan het zo maar komen, in de andere levensfases komt het meer persoon gericht voor.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ook dat hoeft niet helemaal waar te zijn, sommige mensen raken ook seksueel opgewonden van sprookjes, als je me niet gelooft; http://forum.fok.nl/topic/944180

Ook bij de andere levensfases kan het dus enigszins verschillen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geilheid is niet gericht op een persoon maar het maakt zeker wel uit wie je voor je hebt.

Iedereen heeft wel een type waar hij of zij voor valt.
Zelfs de meest monogame mensen kunnen niet ontkennen wel eens opgewonden te worden van iemand anders dan hun partner. (dat ze daar niets mee doen is wat anders)
Je hormonen spelen je leven lang een grote rol en die beinvloeden je niet alleen in de pubertijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Euphranr2; In de vraag wordt niet over pubertijd gesproken. Die hormonen heb je je hele leven en sommige komen goed op gang tijdens de pubertijd maar bij andere mensen ook pas lang daarna.
"geilheids" hormonen heeft de ene mens gewoon meer dan de ander maar ook een volwassen persoon kan opeens een geile bui krijgen zonder echt waarneembare reden.
Dus ik vindt dat de hormonen niet anders zijn in de pubertijd dan daarna het is alleen even wennen dat ze er zijn en wat er mee te doen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding