Elke plaats is wat mij betreft ideaal om de liefde te bedrijven. Zolang het maar fijn voelt, spannend is en je je in elkaar kunt verliezen zonder nog een besef te hebben van plaats en tijd.

En zolang er niemand voorbij komt die op je rug tikt en verzoekt het liefdesspel ergens anders voort te zetten ^^
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha, goed gezegd Marita+

Andere antwoorden (7)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar waar jij het voelt om te doen, dus elke plek die veilig is op het moment dat je het voelt...
De liefde bedrijven is helemaal niet ALLEEN dat wat men normaal in bed behoort te doen, dat is afgezaagd en onjuist, alleen mensen zonder fantasie doen het alleen in bed... En "het" is niet eens dat wat gemeengoed is, de ander lang en van heel dichtbij bekijken is al "het", want het is zo intiem om dat te doen en voor mij valt dat al onder de liefde bedrijven...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar waar jij en je partner er het beste gevoel bij hebben op dat moment.

Of dat nu in bed is, of op het strand, in de trein of op je werk, maakt niet uit.

Dat is voor jullie op dat moment de beste plaats.

Achteraf kun je bekijken of het ook slim was om het op die plaats te doen, en wat de eventuele gevolgen daar van zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, aangezien je wel eens met deze wet in botsing zou kunnen komen: WvS Artikel 239: 239: Schennis van de eerbaarheidHet schennen van de openbare eerbaarheid is strafbaar met maximaal 3 maanden. ‘Openbaar’ betekent: op straat, als er personen van minder dan 16 jaar kunnen langskomen, of op andere plaatsen als iemand anders ‘zijns ondanks’ aanwezig is.
Daar waar mijn lief en ik samenzijn.
14 jaar geleden
Overal is ideaal, want jullie zelf maken het speciaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan op hele andere plekken waar je het normaal niet doet heel spannend zijn, maar in een bed is het toch het prettigst. Dat is het ideale.