hoe heet het als je niet op meisjes valt maar ook niet op jongens?

of bestaat dat niet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.1K

Het beste antwoord

Ja, dan bestaat, je bent dan aseksueel.
Veel mensen die dit hebben denken dat ze de enige zijn, terwijl dit zeker niet zo is. Ook zijn er veel misverstanden over. Google maar eens, op 'aseksualiteit' en je zult zeker veel interessante links vinden.

Toegevoegd na 3 minuten:
Enkele misverstanden die ik vond en wellicht interessant zijn, zijn:

* Het tweede misverstand is dat aseksuelen niet van aanraken houden.

Aseksuele partners strelen en knuffelen elkaar wel, maar de kleding blijft natuurlijk netjes aan. Ze maken elkaar niet opgewonden. Gewoon dicht tegen elkaar aanliggen is voldoende voor ze.

* Aseksuele mensen worden niet verliefd is een derde misverstand.

Alleen aromantische mensen kunnen niet verliefd worden. Maar een aseksueel wordt net zo hevig verliefd als een seksueel iemand. Ook hij kan verliefd worden op het uiterlijk van de ander, maar sterker op het innerlijk. Er is een behoefte om bij iemand te zijn, niet om ''in'' iemand te zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat bestaat en heet aseksualiteit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iemand is dan a-sexueel.
Of wordt opgewonden van voorwerpen of dieren, maar daar wil ik allemaal eigenlijk niet eens aan denken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik moet er ook niet aan denken maar ben altijd wel nieuwsgierig hoe dit kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha wordt je opgewonden van je eigen staafmixer hahaha.
ik zag trouwens wel toen "je zal het maar hebben" 10 jaar of 5 bestond was er een extra lange uitzending met onder andere een vrouw die ook beweerde niet verliefd te zijn geweest en ook nooit zal worden omdat ze niet verliefd kon worden op mannen of op vrouwen! Ze werd trouwens wel helemaal gek als ze mensen op krukken zag lopen, maaar vooral de krukken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, ik heb zulke verhalen ook wel eens gehoord. Het komt echt wel voor, maar normaal is het uiteraard niet. Lijkt me ook vreselijk als je zo bent.
Naast het a seksueel zijn gedeelte heb ik een revolutionair idee.
Misschien ben je nog te jong daarvoor?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vergeef mij aub mijn sarcasme.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben benieuwd wat voor revolutionair idee je hebt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat de vraagsteller nog te jong is, was mijn revolutionair idee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En het is helemaal geen raar idee, gezien
de overige vragen van deze vraagsteller.
Dus Plus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ van mij
Ja dat zou kunnen dan ben je aseksueel,
maar hoe oud ben je?
misschien komt het nog wel dat je verliefd wordt,
er zijn meer mensen die pas heeel laat verliefd worden, rond de 30 jaar pas komt ook nog wel voor,