Is het normaal dat je last hebt van je baarmoeder na een ontmaagding?

Ik heb een super leuke vriend van 18... en hij heeft mij gister ontmaagd op ons favoriete plekje waar we al meerdere keren orale seks hadden gehad etc...

Ik zit dus aan de prikpil en hij is in mij klaargekomen... ik had wel n klein beetje pijn .. en was ook uitgescheurd...

Nu heb k dus last van mijn baarmoeder ofz... nu ben ik bang dat ik dus zwanger ben... ik betwijfel het maar is dit normaal dat je na je ontmaagding last kan hebben van je baarmoeder?

Groetjes kim!

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
3.2K
ronron1212
3 jaar geleden
Uitgescheurd?

Antwoorden (1)

De prikpil is erg veilig als anticonceptie. Dus voor een zwangerschap hoef je je niet ongerust te maken.

Ik hoef je denk ik niet te vertellen wat de risico's zijn van SOA's. Ik weet niet waar jouw vriend allemaal geweest is, en dat weet jij misschien ook niet.

Ik denk ook niet dat je uitgescheurd bent, maar een beetje bloed dat kan. Zeker als het de eerste keer was. Je zal waarschijnlijk toch wat gespannen geweest zijn. En misschien niet vochtig genoeg. Dat is wel belangrijk tijdens seks (lees: penetratie) Voldoende voorspel en geen druk helpt daarbij.

Geef ook aan wat jij lekker vind. Er zijn maar weinig vrouwen die van penetratie alleen klaar komen. En sommige mannen zijn zo onwetend. Die pompen op en neer en denken dan dat dit voldoende is...voor hun wel ja...helaas.

Laat je ook nergens toe dwingen waar jij niet klaar voor bent. Toen ik 15 was, was ik echt nog niet klaar voor seks, dat betekent niet, dat dit voor jou ook geldt. Maar 15 IS jong en je moet goed voor jezelf zorgen.
.
Het kan trouwens een paar dagen gevoelig zijn hoor. Zeker als er te weinig vocht was. Dat geneest gewoon weer. Het is vervelend en kan eventueel prikken bij het plassen. Maar geen zorgen.
Toegevoegd op 13 oktober 2020 09:28: tekst
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dankjewel voor je reactie!
Ik weet wat soa's zijn ja... wij hebben nu al 4 maanden een relatie en heb eerst aangedrongen dat hij een soa test moest doen! Dat heeft die gedaan en de test resultaten daar van heb ik ook gezien dus daarmee zit ik gelukkig veilig!
We hebben ook een goed voorspel gehad van ruim een half uur.... daarnaast wad ik ook nat genoeg... ik denk ook wel dat het een beetje spanning is geweest is natuurlijk de eerste x geweest... mijn vraag is kan ik bevoorbeeld over 2dagen weer seks hebben of is dat niet verstandig omdat ik pas net ontmaagd ben!
Gelukkig wist hij dat ik maagd was en heeft hij heel erg rustig gedaan!
Groetjes kim!
HeerVoldemort
3 jaar geleden
Gelukkig maar dan :-)
Dan hoop ik dat het een fijne ervaring geweest is. Jazeker kan je gewoon weer seks hebben. Het kan wat gevoelig zijn. En misschien weer een beetje bloeden. Doe het rustig aan, geniet van elkaar. Dan komt het helemaal goed.