Hoeveel procent van de jongeren heeft voor zijn zestiende nog nooit een zaadlozing gehad?

Ik heb gehoord dat 13 jaar en 2 maanden de gemiddelde leeftijd is waarop je je 1ste zaadlozing krijgt. Maar hoeveel procent van de jongeren heeft voor zijn zestiende nog nooit een zaadlozing gehad? En merk je ook altijd dat je een zaadlozing hebt?

Toegevoegd na 16 minuten:
jongeren = jongens

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Aangezien de meeste jonge mannen voor hun zestiende hun eerste zaadlozing hebben zal dat iets meer dan 50% zijn.

Toegevoegd na 3 minuten:
(meisjes zijn namelijk ook jongeren... )

Toegevoegd na 6 minuten:
O.K., bij jongens is het vrij zeldzaam dat ze niet voor hun zestiende de spermarche (eerste zaadlozing) beleven.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Das veel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aangezien er meer meisjes dan jongens zijn, klopt je antwoord helaas niet. Het zal dus iets minder zijn dan 50%. Zeker als je in acht neemt dat niet elke jongere jongen voor zijn 16e zijn eerste zaadlozing hoeft te hebben.
rose
13 jaar geleden
Nee, Oeroeboeroe, de vraag is "Hoeveel procent van de jongeren heeft voor zijn zestiende NOG NOOIT een zaadlozing gehad?". Dat geld voor alle meisjes en dus is het meer dan 50%!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt gelijk! Sorry!

Andere antwoorden (2)

uit het koppie: 48 %
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rose
13 jaar geleden
Brilliant! Hoe kom je d'r op?
Dat is 0%. Zelfs hele jonge jongens hebben wel zoiets wat op een zaadlozing lijkt gehad. Nu je dat weet, wat kan je met die wetenschap?