Wat is Jelgen?

wat is Jelqen/Jelken en is de warming-up essentiel?

Toegevoegd na 15 uur:
Ik begrijp die tutorial op die bron niet precies, is er geen filmpje *bij voorkeur nederlands*

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja Oscam. Dat zou je wel willen he. Ik denk niet dat er eentje is.

Het beste antwoord

Jelken, ook wel Jelqen genoemd, is een eeuwenoude manier om je penis dikker en langer te maken door middel van oefeningen. Omdat je penis uit spieren bestaat kun je deze trainen net als de andere spieren in je lichaam. Het verschil is wel dat je er veel meer tijd en moeite in moet steken, maar de resultaten zijn er wel. Deze manier van penisvergroting komt steeds meer op in de wereld, omdat het de best werkende methode is.

Toegevoegd na 1 minuut:
Op de website die ik gaf staat alles over de Warming-Up.