kan je zwanger worden van een paar spermadruppels in je onderbroek?

nou heeft mijn vriend een cumshot over mijn gezicht heengedaan, waar vervolgens een paar druppels richting mijn vagina gingen terwijl ik mijn onderbroek aanhad. ik heb de cum meteen weggehaald en een maandverbandje ingedaan. ik stresste zo erg en heb daarna ook nog een morning afterpil ingenomen. toen ik thuis was heb ik meteen een andere onderbroek aangedaan. ik typ dit nu op de ochtend nadat dit is gebeurt. ik heb bloedverlies OF ik ben ongesteld, ik weet niet welke van de twee. dus is het mogelijk dat ik nu zwanger kan worden?
voor de duidelijkheid: de sperma kwam via de buitenkant op mijn onderbroek. ik heb dat meteen weggehaald en nog een maandverband ingedaan. toen heb ik nog een morning afterpil ingenomen.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
4.4K
ronron1212
4 jaar geleden
Gebruik je dan niet gewoon de pil lijkt me verstandig om die normaal te nemen.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
ik snap jouw reactie niet. ik heb de morning-afterpil gebruikt en niet de echte pil.
ronron1212
4 jaar geleden
Ik zeg juist dat je snel aan de normale pil moet dat is verstandiger heb je deze problemen niet. Maar je bent na het gebruik van de erg heftige morning afterpil niet zwanger.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
4 jaar geleden
@heelergbang
Ik wil alleen even zegen dat je goed gehandeld hebt !
Wees gerust.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
hoi tinus, wat bedoel je met ets?
Ozewiezewozewiezewallakristallix
4 jaar geleden
@heelergbang
Je reaktie is op de verkeerde plek terecht gekomen, maar ik denk dat Tinus met 'ets' het woord "test" bedoeld.
Er zitten wel meer schrijffoutjes in zijn tekst. Het lijkt wat haastig geschreven.

Antwoorden (1)

Je kutn voor dezekertheid een ets doen, maar;
-geen sperma in je vagina;
-morning after pil meteen geslikt
-bloedverlies/ongesteld.
Als je nu nog zwanger bent, is dat een medisch mirakel.
4 jaar geleden
tinus1969
4 jaar geleden
ets = test