N.a.v. vraag of darmspoeling t.b.v anaalsex, Heb me vanochtend moeten tempen,ivm. doktersbezoek,d.m.v. een koortsthermometer. Daarbij rees de vraag?

Hoe krijg je het voor elkaar een penis in een opening zo smal te steken, zonder het binnenwerk te beschadigen? Met mijn koortsthermometer lukte het maar net.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idem.+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommigen krijgen er wel een ganse vuist in! Toegevoegd na 3 minuten:
Moet hier geen link zoeken zeker?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
try before you die hahaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En is de koorts weer gezakt ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het was geen koorts,ik had een weinig ondertemperatuur, 36,4 graden,maar wel boven nul.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er schijnen zelfs colaflesjes er de weg kwijt te raken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met de dop erop,,,of zonder dop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Beestie,nee bedankt.
@ Ed,dat heb ik als lijkenpikker bij de BB (je weet wel die organisatie uit de middeleeuwen), persoonlijk mee mogen maken,maar deze dame had het overigens lege flesje aan de voorkant er in gestopt. Anders hadden we ook nog wat te drinken gehad!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb altijd rond de 36 a 36,5 is niet eens ondertemperatuur maar een normale basale temperatuur als je dit altijd hebt....meet het eens wat vaker, al zal dat lastig gaan met dat nauwe gaatje ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie Moolkeesje rooie oortjes krijgen, misschien voor de zekerheid nog eens temperaturen? ;p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat denk je van ingebrachte dildo's die er op de spoedeisende hulp van het ziekenhuis weer uitgepeuterd moeten worden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Enige tijd terug was er op teevee een programma waarin onder andere werd opgesomd wat er zoal anaal verwijderd moest worden op de eerste hulp ; gloeilampen, bierblikjes, speelgoedautootjes, stoelpoten, opgerolde tijdschriften, een barbie (!! - ik heb me ziek gelachen), zaklantaarns, een wijnfles, kaarsen (wat me een beetje onzin lijkt want die smelten wel) , affijn, alles wat je maar zou kunnen bedenken, wordt blijkbaar ook ooit ingebracht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Marleen,wat die kaarsen betreft,dat zullen wel frigide figuren zijn geweest,de inbrengers/sters.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zal voor die beestjes dan eens een lekkere verandering van "spijs' zijn geweest.

Het beste antwoord

Een koortsthermometer is ook puntig en hard..
Een penis is dan wel groter, maar de huid van de penis en vooral de eikel is veel zachter en gladder, en het heeft een betere vorm om de anus in te gaan.. Met een beetje spuug of glijmiddel gaat het bij mij altijd heel goed :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Hahahaaha....

Oefening baart kunst Keesje. Het is een kwestie van vertrouwen, volledige ontspanning en veel geduld.

Een penis beschadigd niet snel iets hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat eruit kan kan er ook in. Daar bedoel ik mee dat met ontlasten de opening ook groot genoeg is. Dus met wat glijmiddel moet een penis ook erin kunnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus in jouw optiek zou je een pasgeboren baby terug in de baarmoeder kunnen plaatsen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met veel glijmiddel wel hoor.
amigo
13 jaar geleden
Ik vind het wel een illustratief antwoord hoor +
En volgens mij bedoelde jef66 letterlijk ontlasting
glijmiddel , vaseline
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door eerst de anus goed in te smeren met glijmiddel en dan eerst 1 vinger naar binnen en steeds een vinger extra zodat de anus rustigaan oprekt.Als dat gebeurt is dan kun je proberen rustig de penis naar binnen te duwen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moolkeesje: je hebt tegenwoordig ook OORthermometers, misschien een idee voor je? ;p
Als je gespannen bent (door je houding of door stress) is iets inbrengen lastig, zelfs zoiets 'kleins' als een
thermometertip.
Bij anale seks komt het aan op ontspanning en wat glijmiddel. De opening is echt veel minder klein dan je denkt en vooral: veel rekbaarder. Denk maar aan een stevige drol: die kun je ook uitpoepen - en daar heb je soms ook even tijd voor nodig.
Zo gaat het bij anale seks ook: niet in één keer doorrammen want dan beschadig je wel degelijk wat (als het al lukt), denk aan kleine scheurtjes en dus ook bloedinkjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Krijg je dan audiofiele seks? Past dat dan ook in zo'n pietepeuterig oorgaatje?
Kwestie van glijmiddel, ontspannen, de tijd nemen en vooral zín hebben.

En ja, ook voor de ontvangende partij kan dit lekker zijn, en ja, ook als de ontvangende partij een vrouw is.

Als het onwaarschijnlijk lijkt dat het past: heb je 's ochtends na een grote boodschap wel eens achterom gekeken? Jawel, dát past dus ook door een opening zo smal, zonder het binnenwerk te beschadigen.