Eerste keer sex!

Ik ben eigenlijk nog maagd en ben 20, voel me eigenlijk beetje stom. Kunnen jullie aan mij tips geven van wat moet ik doen de eerste keer. (Ik wil niet als een loser overkommen in bed).Ik wil ook niet overdrijven.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik was ook boven de twintig toen ik voor het eerst seks had. En hij was nog twee jaar ouder en óók nog maagd. Geen zorg, bij ons is het helemaal goed gekomen, en er is geen enkele reden waarom dat bij jou niet zo zou zijn.

Antwoorden (13)

Je hoeft je niet stom te voelen. Integendeel, je mag trots op jezelf zijn dat je zolang hebt volgehouden. Tegenwoordig zijn er allerlei ziektes, dus het begint bij voorzichtig zijn voordat je er aan denkt.

Maar je antwoord.: komt die: Als je al een vriendinnetje hebt, wees dan eerlijk tegen haar en maak er iets speciaals van. Je kunt een boek kopen met wat fansoenlijk informatie, want internet kan overdreven informatie hebben waar jij nog niet aan toe bent.
Geniet ervan en laat jij je niet gek maken door andere omheen die al vanaf de 14de al begonnen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wees eerlijk dat het je eerste keer is. Doe geen dingen die je niet wilt en besef dat het later alleen maar leuker wordt. De eerste keer is bij de meesten geen succes.

Toegevoegd na 1 minuut:
Die laatste regel is niet bedoeld om je bang te maken maar meer om je te vertellen dat de wereld niet vergaat als het allemaal nog wat klungelig gaat de eerste keer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerste tip: neem je tijd. Voor alles. Vrijen gaat niet alleen om de daad zelf, maar om alles eromheen. Zorg dat de omgeving lekker rustig is en dat je ontspannen bent (voor zover dat kan).

Tip 2: sex gaat niet alleen over klaarkomen. Dus: lief voor elkaar zijn, elkaars lichaam verkennen, gepassioneerd zoenen, etc.

Tip 3: stel je partner ook centraal. Je kunt naast je eigen plezier, ook heel veel plezier beleven aan het genot van de ander.

Tip 4: zorg voor voorbehoedsmiddelen voordat je begint.

Veel dingen gaan vanzelf. Het is een samenspel tussen jullie tweeen. Natuurlijk kan de eerste keer wat stuntelig zijn, maar oefening baart kunst. En die oefeningen zijn helemaal niet zo erg!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 relaxed antwoord, vooral de laatste opmerking is absoluut waar ;-)
Ervaren is het beste en veel oefenen.
Je hoeft je niet te schamen dat je nog maagd bent.
Ik denk als je dat zegt dat ze het juist meer waardeert.

Als je dat gewoon zegt/uitlegt kan ik niks anders zeggen dan , GENIET :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn enige tip voor je is: raak niet in de stress, als je bij de eerste keer (bijna) gelijk klaarkomt - zoals hierboven al wordt aangegeven, laat het je partner weten, dat het je eerste keer is, en dan zal ze het helemaal begrijpen...
Na zo'n kwartiertje ben je er helemaal klaar voor om het, nu met wat meer ontspanning, de tweede (en derde, en vierde) keer te doen - lekker knuffelen tussendoor, strelen, zoenen, lieve en gekke dingen zeggen tegen elkaar, en vooral : heel erg genieten van elkaar.
En de eerste keer is echt iets, wat je nooit meer vergeet, dus maak er echt iets byzonders van. Zorg, dat het comfortabel en lekker warm is om je heen, en dat je zeker niet gestoord kan worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil toch even storen met wat realiteit: ook voor een 20-jarige is het niet vanzelfsprekend dat hij het na een kwartiertje voor de tweede, derde en zelfs vierde keer kan doen. Dit voordat we de jongen alsnog een complex over zijn prestaties in bed aanpraten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
I stand corrected....(schaamrood om de kaken ;-((( )
dankje voor je reactie, SuzyQ.
Het laatste wat ik wil is complexen in bed....
Als je niet als een loser wilt overkomen kun je je afvragen of je je wel 100% op je gemak voelt bij je partner. Neem de tijd en als je partner van je houd dan komen jullie er samen wel uit. Het gaat eigenlijk allemaal vanzelf, je lichaam reageert ook vanzelf op de ander, vertrouw daarop. Zorg voor een omgeving waar je je veilig en rustig voelt en de tijd hebt en stel ook de ander op het gemak met lieve woorden.
13 jaar geleden
Relax. Maak je geen zorgen, wees eerlijk en geniet van de aandacht die jij en je partner aan elkaar besteden tijdens die eerste keer (en alle keren erna uiteraard).

Maak je niet druk om je leeftijd want dat staat volledige los van dit geheel en voel vooral niet de behoefte om te moeten 'presteren'. Het is geen wedstrijd maar een manier om heerlijk samen te zijn en van en met elkaar te genieten.

Wees gewoon jezelf; als je je in bed ineens anders gaat gedragen dan normaal, dan is dat een redelijke afknapper. Als je partner je als een loser had gezien, had je niet al 'zo ver' gekomen, dus da's geen issue. Maak je daar dus geen zorgen om. En ook zeker belangrijk: het is niet zoals in de film. Vergeet dat! Humor mag absoluut, een grapje is echt geen probleem en is juist goed om de spanning weg te nemen. Samen lachen om iets wat misgaat is ook gewoon leuk! No worries.

Enjoy!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ten eerste..... HEEL KNAP!!!
schaam je niet!! wees trots!!
Zeg het ook gewoon!! want ik weet zeker dat ze het heeel fijn zal vinden!! (en anders is ze je eerste x niet waardt!!!)
En zo als al eerder is gezegt, maak je niet druk laat het gewoon gebeuren, gaat van zelf!!
Veel succes en plezier!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
20 en maagd? So what?
Wil je dan net als de anderen van tegenwoordig op je 16e al sex hebben gehad? Het is helemaal niet stom! Als het komt, dan komt het. Je hoeft je ook niet te schamen. En als het er op aan komt:

Don't think.
Enjoy.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je mag je best stom voelen de eerste keer. Je mag je best hetzelfde voelen als wij gedaan hebben toen we het de eerste keer deden. Dus door ervaring word men rijker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is er mis met een maagd van 20?
leeftijd doet er niet toe.
als je de eerste keer sex hebt is t vooral belangrijk dat je je op je gemak voelt bij degene. beetje zenuwen is heel normaal. blijf gewoon jezelf en ga inderdaad niet doen alsof je de ervaring van een ik weet niet wat hebt want das helemaal niet nodig. probeer je te ontspannen want als je ,je helemaal gaat verkrampen dan lukt het niet. zorg in ieder geval zelf voor een condoom (of een heel pak)want je moet er niet klakkeloos van uit gaan dat je sexpartner die bij zich heeft. houd het condoom er bij t uit halen in ieder geval vast. zodat het zaad er niet uit kan. als het inbrengen bij een meisje niet lukt stuur m er dan met je hand in. Hij moet natuurlijk wel stijf zijn want met een slappe penis wil het niet.
Ga niet met je volle gewicht op je sexpartner liggen. want dan kan ze t benauwd krijgen.
ga tijdens de sex niet voordurend je eventuele zenuwen weg liggen kletsen want dat stelt namelijk ook niet iedereen op prijs. praten tijdens de sex. no way maar af en toe een lief woordje fluisteren is wel okay. ga dus ook niet als een gek van die ranzige woorden liggen hijgen want dan kon t ook nog wel eens op een fiasco uit lopen. nou hopelijk heb je iets aan deze tips
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe het ten eerste met iemand waar je echt van houdt. Zoveel dat er geen "slecht zijn in bed" meer is. vrijen is een liefdesspel die je samen beter kan maken.!

Dat je nog maagd bent is juist puur en lief! Je kan hem maar een keer weg geven, dus doe dat niet enkel om je sex behoefdes.

Om aan sex te komen, is best makkelijk. Mensen zijn daar makkelijk in. Dus zie het onmaagden niet als een doel. Het is knapper het te bewaren voor iemand die dat waard is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volg je hart , je bent nog jong . Dat gaat goedkomen !!! Misschien ben je nog wat verlegen .