Hoe voorkom ik dat ik mijn ouders 's avonds hoor als ze seks hebben?

Ik gun het mijn ouders enorm als ze het een keertje samen doen. Ze hebben namelijk zoveel ruzie. Echt om ziek van te worden. Maar als je dan letterlijk het bed hoort kraken, dan denk je daar anders over. Niet zo fijn dus. Als 's avonds mijn moeder iets op de grond laat vallen ben ik meteen wakker. Laat staan een kreuntje of een kraak in het bed. Maar hoe voorkom ik dit. Ik kan dan de nacht daarna (en dezelfde nacht) gewoon niet slapen. En als je in plaatjes denkt, is dat niet zo fijn ;) (wie wilt nou zijn moeder naakt in je hoofd hebben. Volgensmij niemand dus.) Weet iemand een goeie manier? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je bent 100! hoe oud zijn jou ouders wel niet?!;)

Het beste antwoord

Niet alle ouders zijn hetzelfde, maar het grootste deel van de ouders wil niet dat hun kind hen hoort seksen. Je zou dus hetzelfde kunnen doen als ik in zo'n geval deed. Zelf riep ik dan: "Ik hoor jullie!"

Je zou het ook aan kunnen kaarten. (Al krijg je misschien een rood hoofd. Dat geeft niets, daarmee laat je trouwens wel zien dat je het ècht minder vindt...)
Zeg in zo'n geval tegen je moeder of tegen je vader (of beiden tezamen) dat je ze soms hoort in bed. Ze zullen wel begrijpen dat dit niet om kletsen gaat en anders vragen ze er wel naar wat je precies bedoelt. Afhankelijk van hun reactie kun je toevoegen dat je dit vervelend vindt.
Het moment van aankaarten kun je ook pas doen, de dag nadat het wéér is gebeurd. Dan hoef je 'al die andere keren' er niet meer bij te halen en hou je het bij: "ik hoorde jullie gisterenavond..."

Je hoeft ècht niet oplossingen voor ze gaan bedenken. Ze zullen zelf wel zachter gaan doen of het bed aandraaien of verankeren aan de muur of misschien zijn ze zó geniaal om pas het 'kraakbed' in te stappen als ze ook daadwerkelijk willen slapen. Maar dáár moet je maar helemaal niet over na gaan denken! ;-)

Muziek en oordopjes zijn eventueel goede oplossingen voor als je ouders er 'maling' aan hebben. Ik kan het me niet voorstellen hoor... Oordopjes slapen niet vervelend (ook niet van die zogenaamde herriestoppers). En als je er toch van wakker wordt, doe je ze gewoon gauw uit en slaap je vervolgens toch al snel weer verder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik zou om te beginnen een keer hard kuchen als ze bezig zijn. Dan gaan ze zeker zachter doen, net zoals jij niet je moeder naakt in je hoofd wil hebben willen je ouders niet dat je ze hoort. Of ze gaan de volgende keer met minder geluid te werk of ze zoeken een andere oplossing. Dat kan ook betekenen dat ze met jou erover willen praten of een kraakvrije bed kopen :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als man van 100 jaar heb je vast wel eens
van oordopjes gehoord.

Die zijn er in zo veel maten en soorten,
dat ze zelfs verkocht worden. :-))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, als man van 100 jaar heb ik er wel over gehoord. Maar inderdaad slaapt het volgensmij niet lekker.
Maar dat minnetje hoeft van mij niet hoor (@grijze).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oordopjes slapen heerlijk. Ik raad je waxbolletjes van de Kruidvat aan, voel je na een poosje niks meer van. Ik loop er regelmatig 's ochtends een uur mee rond zonder dat ik het door heb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha. Oh sorry 'grijze'.
Dat ruziemaken is maar een voorwendsel om weer iets goed te maken te hebben.
Dat jij daar ongewild oorgetuige van bent, zou je blij moeten stemmen,anders zou je maar in het ongewisse blijven of ze ja of nee nog ruzie hebben.
En waarom zou je daarbij virtuele fantasieën bij willen oproepen.
Toch geen Oedipuscomplex?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat gebeurt toch gewoon.... Dat visuele...... Kan ook bijna niet anders als je zelf in bed ligt en ze bezig hoort. Dat zie je echt niet voor je omdat je het wil zien. (Nou ja. Eigenlijk weer wel want alles is een keus maar laten we daar maar even niet over beginnen.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Virtuele fantasieën? Oedipuscomplex? Oh ja tuurlijk weet precies waar je het over hebt ;)
Maar even over die 'Virtuele Fantasieën'. Virtueel is toch; 1.Nep 2.Op de computer. Dus wat heeft dat hier mee te maken? Ik begrijp 't ff nie meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google maar lekker, als 100jarige moet je dat toch kunnen
Daar stel je nog eens een hele goeie vraag, ik zal een paar mogelijkheden op een rijtje zetten:

1. Doe oordopjes in en ga wat muziek luisteren zodat je je ouders niet hoort.

2. Probeer vroeger dan je ouders naar bed te gaan zodat wanneer zij gaan neuken jij lekker zit te slapen en je er niks van hoort.

3. Loop de kamer van je ouders binnen er zeg dat ze wat rustiger moeten doen zodat jij de dag erna weer fit op school kan.;)

Persoonlijk zou ik voor tip 3 kiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja vind ik ook. Ik heb dat namelijk al een x geprobeerd en ze schokken heel erg. Dat vond ik naar om te zien dus dat wil ik eigenlijk niet meer doen. maar wel bedankt voor je antwoord!
Drepolli
12 jaar geleden
Haha geniaal die optie 3, ik zou wel getraumatiseerd zijn als ik dat deed dus doe ik dat niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zie je het al voor je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
even tussendoor, xD
Het is vaak heel moeilijk om zo'n delicaat onderwerp ter sprake te brengen. Je wil jezelf en je ouders niet in verlegenheid brengen, natuurlijk.
Wat je kan proberen is een briefje schrijven. Schrijf dat je het super vindt dat ze mekaar zo graag zien, maar dat je liever niet hoort waar ze mee bezig zijn. Leg het heel discreet in de badkamer, waar ze het vinden bij het opstaan. Je ouders moeten dan maar een oplossing zoeken voor dit 'probleem'. Dat hoef jij niet te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad.