Kan je aan een medicijn komen voor een soa (op een legale manier natuurlijk) als je geen test hebt laten doen?

Stel dat je zeker weet dat je een soa hebt opgelopen, kan je dan zonder een soa test af te laten nemen een medicijn krijgen tegen die soa?

Toegevoegd na 49 minuten:
Ik heb zo mijn redenen om niet naar mijn eigen huisarts hier mee te willen gaan. En waarom zo'n vervelende test laten doen als ik toch al weet wat het is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Hoewel ik niet snel medicijnen op die manier zou willen verkrijgen, zijn er situaties dat je wellicht niet wilt dat mensen in je omgeving weten dat je medicijnen hebt/..
http://www.soadokter.nl/soa_medicijnen_bestellen_geslachtsziekte.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je zult toch eerst moeten weten wat voor SOA je hebt.
Er zijn te veel soorten om zomaar een medicijn te gebruiken. Bovendien kun je dat soort medicijnen alleen op doktersvoorschrift krijgen.

Dus onmiddelijk naar de dokter en een test laten doen voordat het allemaal nog erger wordt. Wist je trouwens dat als je te lang doorloopt met een SOA, de kans bestaat dat je onvruchtbaar raakt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga langs uw huisarts of langs het speciale soa-spreekuur van de GGD. Niemand komt te weten, wat u heeft besproken daar en wat de uitslag van het onderzoek is. Er is geen reden, om deze tests niet te doen.

Zomaar medicijnen gaan gebruiken is zeer af te raden. Niet doen. U kunt vast van alles krijgen via internet of het illegale circuit, maar zolang u geen arts bent, is het niet goed, om zelf met medicijnen te gaan rommelen.
13 jaar geleden
Je zou een breedspectrum antibioticum zoals doxycycline kunnen bestellen via internet. Verstandiger is om even langs de huisarts te gaan. Dat doen de meeste mensen.