Ik kan niet genieten van een bevrediging, hoe kan dit/wat kan ik doen?

Hoi, ik heb een vraag en hoop dat iemand me hier mee kan helpen.
Iedere keer als ik word bevredigd (door een ander of mezelf) voelt dat helemaal niet fijn (terwijl dat volgens mij wel de bedoeling is), vooral bij aanraking van de clitoris doet het heel veel pijn.
Weet iemand wat er hier aan de hand is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Niet voor iedere vrouw is aanraking van de clitoris fijn. En als je niet opgewonden bent, er te ruw wordt gedaan, of het niet genoeg glijdt (vaginaal vocht/spuug/glijmiddel) is het voor zo'n beetje *iedere* vrouw onprettig. Het werkt niet om zomaar vanuit het niets over je clitoris te gaan wrijven in de hoop dat het lekker wordt.

Advies 1: laat niemand anders dan jijzelf in de buurt van je clitoris komen tot je zelf weet wat je wel lekker vindt. De belangrijkste regel bij seks is: als je het niet lekker vindt, dan moet je het niet doen!

Advies 2: ga jezelf ontdekken, en begin met in de stemming te komen. Lees bijvoorbeeld een erotisch verhaal voordat je 'aan de slag' gaat.

Advies 3: voor sommige vrouwen is de clitoris sowieso te gevoelig om het lekker te maken eroverheen te wrijven. Streel jezelf eens wat uitgebreider, overal behalve exact dáár. Sommige vrouwen vinden het lekkerder en kunnen vooral klaarkomen als het gebied net om de clitoris heen wordt gestimuleerd.

Advies 4: het moet wel glijden. Iets dat over de clitoris schuurt (en voor zo'n gevoelig plekje is zelfs een gladde maar droge vingertop ruw!) is sowieso niet lekker. Daar is glijmiddel voor uitgevonden. Je hoeft er maar een heel klein beetje voor te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Bevrediging" betekend volgens mij een vorm van genot en als jij dat niet fijn vindt zul je op zoek moeten naar "je plekje" en dat hoeft niet perse je clitoris te zijn.

Probeer eens wat anders neem de tijd test gewoon wat je wel lekker vindt en laat je "clit" links (of in het midden) liggen.
Veel vrouwen zijn zo gevoelig dat het direct stimuleren van de clitoris pijnlijk is.

Maar gelukkig zijn er nog veel en veel meer erogene zones ga lekker ongeforceerd op zoek naar wat jij lekker vindt en neem je partner mee op ontdekkingsreis hij of zij zal het leuk vinden jouw lichaam te ontdekken en je mee te voeren in expedities van extase en.........sorry liet me even gaan ;-)