ik heb nooit echt veel zin in seks, wat kan ik doen?

Ik ben een jonge vrouw van 20, zit in een heel goede relatien maar mijn libido zit vaak heel laag. Ik voel me wel enorm aangetrokken tot mijn vriend, maar als hij dan verder wil gaan in de slaapkamer, ben ik vaak 'te moe'. Hoe komt dat? En wat kan ik er aan doen? (ik ben echt nog dolverliefd op hem)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.6K
Ritsuka
10 jaar geleden
ga bij jezelf na hoe het komt dat je 'te moe' bent
heb je een druk dagschema? eet en slaap je genoeg?
heb je veel last van stress?
hoe zit het met je zelfbeeld? vind je jezelf aantrekkelijk?
wat gebeurt er als je een keer een sexy setje aan doet of zelf initiatief neemt? (zoals je het hier schrijft lijkt het alsof hij altijd degene is die het initiatief neemt)
Amadea
10 jaar geleden
Gezien je vorige vraag zul je bang zijn dat het pijn doet, dat verklaart vast ook waarom je er tegenop ziet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gezien je jong bent en gezond ... Zal het niet medisch zijn. Gelukkig is het zo dat sex... Zin in sex als gevolg heeft. Hoe vaker je het doe hoe meer zin je krijgt.
Natuurlijk moet de kwaliteit ook goed zijn. Misschien moet je vriend ook meer zijn best gaan doen om te zorgen dat jij eerst goed klaarkomt. Dan doet het waarschijnlijk ook geen pijn meer. Dus maak tijd vrij en ga op ontdekkingstocht .
Antoni
10 jaar geleden
Amadea, de vorige vraag is blijkbaar verwijderd, want ik vind hem niet terug.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Doen jullie wel aan voorspel? en hoe oud is je vriend als ik vragen mag.
gr

Het beste antwoord

Een paar dingen komen in me op:
Hebben jullie genoeg tijd voor elkaar, ook op momenten dat er geen seks is? Voel je je nog 'veroverd' door je vriend?
Ben je erg moe of druk, gestrest?
Vind je de seks met je vriend wel fijn? Kun je aangeven wat je wel/niet fijn vindt?
Voel je je mooi/aantrekkelijk genoeg, ben je onzeker?

Als bovenstaande op zich allemaal ok zit:

Heb je het al langere tijd minder vaak gedaan? De zin in seks wordt vaak aangewakkerd door...fijne seks. Als je het vaker doet heb je ook vaker zin, dat werkt echt zo. Soms is het dus een kwestie van doen, de eerste keer zal het misschien raar voelen om 'zin te maken' maar wie weet kun je er toch van genieten en wordt het steeds leuker. In bijna elke relatie zorgt seks voor een intiemere en sterkere band, door die intimiteit te voelen krijgt je ook weer meer zin.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik weet niet of je aan de pil bent, maar zou het aan kunnen liggen. Bepaalde soorten hebben de bijwerking dat je een laag libio krijgt.

Anders een keer zin maken en iets heel nieuws proberen?

Succes iniedergeval !