hoe kan het dat de penis niet past in mijn vagina en het de dag daarna nog steeds pijn doet en heel klein beetje bloed?

ik heb een vriend sinds kort en daar heb ik nu voor het eerst seks mee gehad of dat probeerde we maar zijn penis kwam er niet helemaal in want telkens als die doorduwde deed het echt verschrikkelijk pijn toen zijn we maar gestopt en gaan slapen de volgende dag toen ik wakker werd bracht hij me naar huis en deed mijn vagina nog steeds erg veel pijn ik ging douche en toen ik me was af aan het drogen zag ik dat ik weer het bloeden was maar ik ben niet ongesteld kan iemand mij vertellen hoe dit kan

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
37K

Antwoorden (3)

Je bent waarschijnlijk niet nat genoeg geweest, of te gespannen. Een enkel keertje bloedverlies als je zo seks hebt gehad kan komen door een beschadiging aan de binnenkant van de vagina. Jongens dienen hun nagels goed te verzorgen zodat ze niet te lang zijn en dat er geen scherpe
randjes aanzitten. Maar als je vaker onverklaard bloedverlies hebt, ga dan wel even naar de huisarts voor een gynaecologisch onderzoekje om de baarmoederhals te laten onderzoeken met een uitstrijkje.
Gebruik de volgende keer een glijmiddel, gewoon bij de drogist en apotheek te koop en neem de tijd om vochtig genoeg te worden en begin pas als je totaal ontspannen bent. Je kent elkaar nog niet lang, dus wees eerlijk over wat je wel en niet fijn vindt. Ga nooit verder dan dat je zelf wil.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Idem, gebruik condooms met glijmiddel er al op. En geniet vooral, als je te zenuwachtig bent, spannen je spieren te veel aan... doe het maar rustig aan.
Het is de vraag of dit je eerste vriendje is? was je nog maagd ervoor? Dan is het namenlijk zo dat je een maagdenvlies hebt en die kan scheuren en dat gaat dan bij de eerste keer sex bloeden en dat kan pijn doen.
Zoiezo is het erg belangrijk dat je erg nat bent, voordat de penis ook maar in de buurt komt van de vagina. dit kan hij doen door likken en strelen van je huid en vagina en lichaam. Of door zoenen en langzaam je clitorus stimuleren. Het gaat erom dat de vagina tijd genoeg krijgt om zich klaar te maken voor de penis. Je vagina zwelt dan ook een beetje op.
Anders kun je onbewust je vagina aanspannen en gaat het ook pijn doen.

Ik raad je aan rustig op te bouwen en eerst zonder penetratie te vrijen. strelen, likken vingeren.. langzaam opbouwen dus.. en even een weekje wachten , mocht het een wondje zijn dan kan het weer genezen. liefs m

Toegevoegd na 1 dag:
Kleine toevoeging:

Het vlies, ookwel maagdenvlies, wordt ook wel Hymen genoemd, hierbij een link van een site met illustraties van verschillende mogelijke vormen van het vlies.

http://www.healthystrokes.com/hymengallery.html.

Het maagdenvlies of hymen is een randje weefsel dat meestal bij jonge vrouwen als een soort kraagje rond de ingang van de vagina aanwezig is.
Het is verder zo dat volgens wikipedia, 50 % van de vrouwen niet bloed tijdens de eerste geslachtsdaad. Dat houdt in dat de andere helft 50% dat wel doet.

Groetjes M
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je nog maagd bent, is dit hoogstwaarschijnlijk je maagdenvlies die gebroken is.

Het kan zijn dat de penis 'te groot' is voor je vagina om er direct goed in te kunnen.

Lomp gezegd is het doorduwen totdat de penis er goed in zit.
Natuurlijk doet dit pijn in het begin, vooral als het de eerste keer is: je lichaam moet natuurlijk ook wennen aan iets nieuws.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt en dat het lukt.

- Copy Den