Is sperma in de vagina slecht tijdens zwangerschap?

Als de man in de vagina klaarkomt van de vrouw in de zwangerschap is dit slecht ?, zijn er nadelen of voordelen als je dit doet. Ik heb recentelijk sexs gehad met mijn vrouw die zwanger is en ben toen klaargekomen in haar vagina

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2K
Summo
3 jaar geleden
Als dat zo was, was de mensheid allang uitgestorven. Denk je nu echt dat de mensen in het (verre) verleden (toen er nog geen condooms waren) zich onthielden van seks als een vrouw zwanger was? In het hele verre verleden begreep men niet eens wat er precies aan de hand was, als sperma dan schadelijk zou zijn kwam er echt geen nageslacht,

Antwoorden (1)

Dat is helemaal niet erg dus dat kan je gewoon blijven doen ze wordt niet nog eens zwanger voor de geboorte.