Hoe zorg je ervoor dat je meer ejaculeert bij het klaarkomen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom zou je dat uberhaupt willen?

Antwoorden (8)

Je kan hiervoor een potje met pillen kopen waardoor er meer uitkomt en met een smaakje maar waarom zou je de hoeveelheid willen veranderen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel lang uitstellen.

Maar mogen dit soort vragen hier eigenlijk wel? Mijn seksueel getinte vragen werden allemaal verwijderd omdat er kleine kinderen meelezen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het ook gelezen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan moeten ze maar geen categorie 'seksualiteit' op de site plaatsen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De mijne werd ook verwijderd. Klasse justitie.hahahahaha. Van mij mag het.
Hoe meer je klaarkomt des te minder je ejaculeert!
Hoe minder je klaarkomt des te meer je ejeculeert!
Deze twee dingen zijn omgekeerd evenredig aan elkaar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met Volume 500 tot wel 500% meer sperma.

Zeggen ze. Ik beloof niets, en geloof er ook niets van. Maar baat het niet (en heb je eerst goed de ingredienten bijsluiter en dergelijke hebt gelezen) dan schaadt het hopelijk ook niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neen, dank u, liever op een natuurlijke manier. Geen chemische brol in mijn lichaam.
Je moet daar geen aandacht aan besteden, dat leidt alleen maar af. En vooral geen pornofilms kijken. Daar staan special effect mensen met pakken yoghurt klaar om de boel op te leuken.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL :) Zullen die mensen op een feestje uitleg geven als ze vertellen dat ze de 'special effects' verzorgen?
AWM
14 jaar geleden
En hoe zou je dat beroep moet noemen als dat je voornaamste bezigheid is? Moeten we maar eens een aparte vraag aan wijden, LOL!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En hoe weet jij dat van die yoghurt? ;-)
AWM
14 jaar geleden
Oh, ik heb daar wel eens een filmpje over gezien. Jawel.
Ik maakte het een beetje belachelijk, alsof ze met yoghurt staan te smijten, maar er wordt gebruik gemaakt van ingenieus verborgen slangetjes waar ze een melkachtige substantie door pompen. Echt waar....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tof dat ik dat weet ;-) :p
een dagje of wat er tussen laten zitten om wat druk op te bouwen en je krijgt een eruptie zo groot als de mount st helens ( mei 1980)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon een paar dagen er tussen en per keer zovaak mogelijk
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Huh? Waarom? Zet een pot behangplakkerslijm gemengd met het vocht van een pot zure haringen naast je bed als je partner er op kickt.... Iew..