Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Slecht om te stoppen met masturberen?

Ik heb nog nooit een zaadlozing gehad, ik trek me nu wel af, maar ik stop dan ook weer na een tijdjee zodat ik niet klaarkom. Ik wil mijn eerste zaadlozing krijgen in de vorm van een natte droom. Is het slecht voor je om te stoppen als je bijna op je hoogtepunt bent?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb maar één vraag: waarom?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (10)

Welnee dat maakt niets uit. Mocht er zaad klaar staan om te ontploffen maar jij bent gestopt, dan wordt dit door het lichaam opgenomen en verwerkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is niet slecht voor je.
Jij bepaalt tot hoever je gaat.
Er zijn ook mensen die niet of nooit een natte droom krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, het is niet slecht voor je. Trouwens, na een natte droom moet je maar snel onder de douche. ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hou er rekening mee dat niet iedereen een natte droom krijgt en het is niet slecht hoor om te stoppen(wel heel vervelend lijkt me geeft zo een lekker gevoel dat hoogtepunt)dus je mag doen wat je wilt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoop wel dat je een geduldig persoon bent dan.
Ik heb nog nooit een natte droom gehad....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vooral doorgaan...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zou je niet afmaken waar je mee bent begonnen?
Het lijkt mij nogal tegennatuurlijk om het klaarkomen daarmee tegen te gaan.
Ga gewoon masturberen en laat je vervolgens verrassen door het hoogtepunt, of doe helemaal niets.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij ken het geen kwaad, je merkt het wel als je ballen over de grond schuren ;) door alle ophoping bedoel ik dan haha
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel grappig, maar d'r klopt gelukkig geen bal van!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha zou wel erg zijn als zijn ballen tot de grond hangen
Ze zeggen dat een man 1 keer in de 3 dagen moet mastruberen en klaarkomen. Omdat er anders allemaal vertotte sperma zit enzow. en ze zeggen ook dat de kans op kinderen later dan minder wordt.

Ik bedoel als je mastrubeerd dan maken je lichaam al die sperma voor niets aan. Dat kan er dan niet uit!!!
Dus kom klaar!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je doet nu net alsof een zaadlozing voor een natte droom bestemd is? Terwijl je niet eens weet of je die uberhaupt krijgt.... ik heb hem nog nooit mogen eraren iig, dus ik zou er niet al te lang mee wachten als ik jou was :P
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding