Is er een medicijn om een erectie tegen te houden?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Kijk naar een afbeelding van een héél erg lelijke vrouw.

Antwoorden (2)

Denken aan iets vies is volgens mij de alom bekende manier voor het tegengaan ervan. Is echter geen medicijn.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Kamfer . Bekend van de anti motten ballen . Dat werd vroeger door het eten gedaan bij gestichten , kerk opleidingen ( de leiding nuttigde wat anders ) in het eten van dienst plichtigen . Maar gebruik het niet het is giftig en de dosering is mij onbekend . Ja veel spier verslappers ( diazepam) en Prozac maar ook nicotine schijnen libido of erecties negatief te beïnvloeden .