Stukje (wild)vlees aan onderkant toompje, hoe kom ik ervan af?

Dit heb ik gekregen na mijn besnijdenis z'n 5 jaar geleden. Het stukje ook wel fibroom of skin tag genoemd is niet verdwenen of met de tijd geheeld.

Hoe kom ik hiervan af. Zelf afbinden met een touwtje oid? of naar de huisarts. Hoe stel ik dit tweede voor aan bijv. mijn ouders en mijn HA?

Nou ben ik wel iemand die eigenlijk 'te' vaak naar de Huisarts is geweest. Deze ziet mij aankomen (ook op dit gebied van intieme delen) Dus hoe kan ik dit het beste aanpakken iemand tips?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.9K
Ritsuka
11 jaar geleden
het is wel je voortplantingsorgaan, daar ga je toch niet op zo'n manier aan prutsen? straks krijg je een infectie ofzo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, ik denk dat ik opnieuw medische hulp ga vragen. Wat raad jij aan? Huisarts of Dermatoloog/Uroloog? Ben namelijk bang dat mijn huisarts het weg gaat snijden wat volgens mij overbodig is. (het kan dan minder mooi genezen ipv een behandeling stikstof aantippen etc.)
Ritsuka
11 jaar geleden
poeh, ik heb geen idee. Ik heb zelf niet zo'n ding, dus ik zou het niet weten. Laat je eerst adviseren door je huisarts, en dan second opinion vragen aan bijvoorbeeld de dermatoloog. Eerst eens kijken wat ze er van vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
okee nou bedankt voor je reactie..
gr.

Antwoorden (1)

Als je niet naar de huisarts durft, is het misschien een mogelijkheid om een andere huisarts in de buurt te kiezen, waar jij je het meest bij op je gemak voelt. Daarnaast moet je weten dat huisartsen dit soort dingen dagelijks zien en je je dus niet hoeft te schamen.

Waarom zou je het per se aan je ouders moeten vertellen? Je kunt toch gewoon aangeven dat je met een probleempje naar de huisarts wilt gaan?

Of ben je nog erg jong en heb je de instemming van je ouders nodig?