Stukje (wild)vlees aan onderkant toompje, hoe kom ik ervan af?

Dit heb ik gekregen na mijn besnijdenis z'n 5 jaar geleden. Het stukje ook wel fibroom of skin tag genoemd is niet verdwenen of met de tijd geheeld.

Hoe kom ik hiervan af. Zelf afbinden met een touwtje oid? of naar de huisarts. Hoe stel ik dit tweede voor aan bijv. mijn ouders en mijn HA?

Nou ben ik wel iemand die eigenlijk 'te' vaak naar de Huisarts is geweest. Deze ziet mij aankomen (ook op dit gebied van intieme delen) Dus hoe kan ik dit het beste aanpakken iemand tips?

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je niet naar de huisarts durft, is het misschien een mogelijkheid om een andere huisarts in de buurt te kiezen, waar jij je het meest bij op je gemak voelt. Daarnaast moet je weten dat huisartsen dit soort dingen dagelijks zien en je je dus niet hoeft te schamen. Waarom zou je het per se aan je ouders moeten vertellen? Je kunt toch gewoon aangeven dat je met een probleempje naar de huisarts wilt gaan? Of ben je nog erg jong en heb je de instemming van je ouders nodig?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100