Wat is de bekkenstoot precies en wat zijn de risico's en hoe kun je van het probleem dat je geen orgasmes meer kan krijgen afkomen??

Bij een man.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8.2K
Ritsuka
11 jaar geleden
nog nooit van 'bekkenstoot' gehoord en wat de relatie is met geen orgasmes kunnen krijgen.

Antwoorden (1)

bekkenstoten, is een manier van zelfbevrediging bij de man, waarbij de man op zijn buik op bed ligt en schurende bewegingen maakt tegen matras of hand.

er zijn zeker risicos aan verbonden, omdat dit een vrij heftige manier is van masturbatie, is het voor veel mannen die dit gedaan hebben heel erg moeilijk om nog op andere manieren klaar te komen. ook is er kans op erectie stoornissen.

ongeveer 10% van de mannen bevredigd zichzelf op deze manier. het is aangeraden dit af te leren, omdat het gezondheidsrisicos meebrengt ( niet meer klaarkomen op andere manieren en erectiestoornissen) en omdat het in het sociale leven problemen meebrengt ten aanzien van relaties en sexleven.

Toegevoegd na 1 uur:
het schijnt als je van de problemen dat je niet meer kunt klaarkomen af wilt komen. je een tijd moet stoppen met maturbatie, 7 dagen ongeveer. en dan op de normale manier aftrekken. dan wacht je weer 6 dagen en probeer je het weer op de normale manier, 5 dagen en dan normale manier en zo verder. dat zou eventueel kunnen helpen.
zodra je weer opnieuw gaat bekkenstoten zal je opnieuw moeten beginnen met "afkicken".
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel!:)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het is inderdaad een soort droogneuken, maar het schijnt dat het heel heftige orgasmes geeft een soort van overstimulatie , waardoor je daarna minder gevoelig bent voor gewone prikkels en hier dus bijna niet meer door kunt klaarkomen.