Is een bloeding na geslachtsgemeenschap ernstig?

Anoniem uit de inbox:

Ik heb na 1,5 jaar geen geslachtsgemeenschap gehad te hebben in juni 3x geslachtsgem. gehad. Sinds juni weer niks. Nu heb ik vannacht 2x geslachtsgem. gehad, de ene keer kwam er vers bloed uit mijn vagina. De tweede keer oud bloed en toen ik voor de tweede keer ging plassen kwamen er vlokken oud bloed mee.. op dit moment verlies ik nog steeds oud bloed. mijn sekspartner van vannacht was ook groot geschapen. Kan dit kwaad? Of heeft dit er mee te maken dat mijn lichaam er weer helemaal aan moet wennen..?

​In juni bloedde ik 1x een beetje maar niet zo erg als nu.. maar deze keer geslachtsgem. was ook “heftiger” zeg maar.

​Ook slik ik normaal altijd de pil heel lang door, afgelopen maand kreeg ik vroeger dan verwacht een doorbraakbloeding. Misschien te veel oud bloed in mijn lichaam?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.2K
Erna55
6 jaar geleden
" Anoniem uit de inbox "
Welke inbox ?

Antwoorden (1)

Dat je bloed verliest tijdens de seks, is wel normaal. Dat kan af en toe gebeuren. Als je om een of andere reden vindt dat dit abnormaal is, of je maakt je er zorgen over, raad ik je aan eens langs de dokter te gaan. Hij/zij kan jou onderzoeken en een echte diagnose stellen.