Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is een bloeding na geslachtsgemeenschap ernstig?

Anoniem uit de inbox:


Ik heb na 1,5 jaar geen geslachtsgemeenschap gehad te hebben in juni 3x geslachtsgem. gehad. Sinds juni weer niks. Nu heb ik vannacht 2x geslachtsgem. gehad, de ene keer kwam er vers bloed uit mijn vagina. De tweede keer oud bloed en toen ik voor de tweede keer ging plassen kwamen er vlokken oud bloed mee.. op dit moment verlies ik nog steeds oud bloed. mijn sekspartner van vannacht was ook groot geschapen. Kan dit kwaad? Of heeft dit er mee te maken dat mijn lichaam er weer helemaal aan moet wennen..?



​In juni bloedde ik 1x een beetje maar niet zo erg als nu.. maar deze keer geslachtsgem. was ook “heftiger” zeg maar.

​Ook slik ik normaal altijd de pil heel lang door, afgelopen maand kreeg ik vroeger dan verwacht een doorbraakbloeding. Misschien te veel oud bloed in mijn lichaam?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.2K
Erna55
6 jaar geleden
" Anoniem uit de inbox "
Welke inbox ?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat je bloed verliest tijdens de seks, is wel normaal. Dat kan af en toe gebeuren. Als je om een of andere reden vindt dat dit abnormaal is, of je maakt je er zorgen over, raad ik je aan eens langs de dokter te gaan. Hij/zij kan jou onderzoeken en een echte diagnose stellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding