Hoeveel Kamasutra standjes zijn er? En waar kun je dat vinden (op internet)

Ben er benieuwd naar

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
35.2K

Antwoorden (2)

De Kamasutra is een Indiaas leerboek over liefde uit de 2 eeuw. Het doel van het boek was om pasgetrouwde stellen te leren hoe ze elkaar konden behagen. Van de 7 hoofdstukken gaat slechts hoofdstuk 2 over seksuele technieken. In dat hoofdstuk staan 64 verschillende seksuele handelingen beschreven. Het gaat dus niet alleen om standjes maar ook om zaken als omhelzingen en kussen. De oorspronkelijke Kamasutra bevatte geen illustraties.

[ik heb zelf trouwens ook geen site kunnen vinden waarin de posities duidelijk te zien zijn, ik denk dat je hiervoor het beste een boek aan kunt schaffen]
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze link toont er enige van de 64 die er zijn.