altijd pijn bij seks en na seks hoe kan dat?

Ik heb altijd pijn bij seks en na seks met mn vriend maar bij mn ex was het niet zo? Zelfs niet bij de eerste keer ,

ik en mn vriend hebben altijd een erg lange voorspel en hij weet eigenlijk niet dat hij mij pijn doet , durf het hem eigenlijk ook niet te vertellen omdat ik anders bang ben dat hij iets raars gaat denken ofzo, maar hij houd van erg harde seks zou het daar aan kunnen liggen??

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3K
Ritsuka
7 jaar geleden
Communiceer met elkaar, je hebt een relatie,dat hoort er bij. Je wil toch niet elke keer pijn hebben?

Antwoorden (2)

Je vertrouwt je vriend voldoende om seks met hem te hebben, iets heel intiems dus, maar over persoonlijke dingen praten lukt niet? Het lijkt mij toch dat dat ook wel moet kunnen! Zeg anders gewoon "stop" of "au" tijdens momenten dat hij je pijn doet. Zo heel moeilijk kan dat niet zijn. En woorden als "stop" of "au" laten aan duidelijkheid niets te wensen over! Als je een leuker alternatief aangeeft dan wat hij op dat moment doet, dan maak je jullie beiden weer blij(er).
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik zeg vaak wel stop maar dan gaat hij door , het is niet zo dat hij me dan dwingt maar denkt dat hij mij dan echt op mn hoogtepunt brengt
Antoni
7 jaar geleden
Dan zal je duidelijker moeten zijn en zeggen: "Ik wil dit echt niet. Ik wil dat je stopt en iets anders doet of iets rustiger doet."
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Lees je reactie nog eens terug stoel123. Stop = stop en niet doorgaan. En jij moet echt aangeven dat je geen "stop" zegt als je op je hoogtepunt komt. Dan zeg je iets dat aanmoedigt of je zegt niets of kreunt. Bij seks is "stop" ook echt stoppen!
Seks is iets waar je beide goed bij moet voelen (tijdens en erna). Als de harde seks je ongemakkelijk maakt of zelfs pijnlijk dan moet je erover kunnen spreken. Als man zeg ik dat ik het niet fijn zou vinden als mijn partner niets zegt en opziet tegen seks op den duur. Ik hou van openheid. Als je vriend van harde seks houdt dan zal hij zich toch aan moeten passen in mijn optiek want als seks niet meer leuk is dan ga je redenen verzinnen om het niet meer te doen. Daar heb je in lange termijn beide niets aan. Bespreek dit met hem. Een goede man zal dit waarderen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Uiteindelijk zal het hem toch moeten zeggen ondanks dat je denkt dat hij dit raar zou vinden. Misschien kan hij het wel waarderen. In ieder geval ga je seks zien als iets onplezierig als je dit doorzet en niet bespreekt.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
blij dat er nog mannen bestaan die er zo over denken ;)