Waar komt de drang naar seks vandaan, en hoe kom ik er vanaf?

Ik wil ongestoord mijn leven leiden, zonder dat mijn gedachten worden besmeurt met gedachten die ik niet onder controle heb. Het voelt als gevangenschap, ik als slaaf van mijn biologie, en dat vind ik waardeloos.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.6K
Cryofiel
13 jaar geleden
Je bent sowieso een slaaf van je biologie. Je krijgt dorst als je niet drinkt, honger als je niet eet. Je krijgt het koud als je je niet voldoende kleedt, je krijgt het heet als je je te zwaar kleedt. Je wordt al moe als je alleen maar een paar uur wakker bent. Je ontwaakt als je alleen maar een paar uur slaapt. Wat een slavernij...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm, dat heb je mooi gezegd Cryofiel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Besmeurd? Het klinkt alsof je nogal met je seksualiteit in de knoop zit.

Het beste antwoord

de drang naar seks is de drang die sterker is dan alle andere en ligt in het feit dat zonder die drang de soort uitsterft de enige manier om er van af te komen is castratie al dan niet chemisch ,en als je het mij vraagt is dat erger dan de vermeende kwaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij heb gelijk. elk woord super. Ik hoopte stiekem op een geheim recept, maar weet het wel ja. Je zou het nooit kunnen negeren, en elke aandacht die je het geeft, is als water voor de plant die droog staat. bedankt, je krijgt hem

Andere antwoorden (6)

Het zijn je hormonen. Je kunt daar Androcur tegen innemen, maar daar werkt gelukkig geen arts aan mee.
(dat noemen ze ook wel chemische castratie)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook al niks!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
toch bedankt alletwee
Begin met een celibaat levenspatroon en ga verder als kloosterling (orde mag je zelf uitzoeken) leven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En de drang naar sex is dan weg denk je?
AWM
13 jaar geleden
Daar verdwijnt die drang niet mee. De laatste tijd nog de krant gelezen over de Katholieke Kerk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Kwebbel: Neen gezien de huidige publiciteit omtrent ... Maar: Geen gekwebbel van vrouwen om je heen. en wat niet ziet (hoort) wat ook niet deert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@AM: Ja
Als je er echt heel erg mee zit, zou je echt een afspraak moeten maken met je huisarts!
Hij kan je vast wel helpen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
Daar gaat die arts dus niet aan meewerken, zoals ik al schreef. Hoogstens een verwijzing naar een geestelijke hukpverlener.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou dat is toch ook hulp!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kwebbel, je hebt gelijk! Hier klopt méér niet. Ook ik als vitale vutter kan genieten van het vrouwelijk schoon, maar om dan gelijk opgewonden te raken, mag ik nog wel een doosje bijbestellen. (Viagra natuurlijk)
Je kunt ook een ongestoord leven lijden, als je je gedachten toelaat, en er met een milde blik naar kijkt.
Want hoe meer je het wegdrukt, hoe harder het weer terug komt.
Probeer een goede balans te vinden tussen wat jij bent, en je gedachtenl
Dan zul je er beter mee kunnen omgaan, en kun je het makkelijker loslaten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je gedachten 'sturen' kan je leren, Hier zijn verschillende technieken voor van heel zweverig tot redelijk realisctisch.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een waardevolle tip, ik neem hem mee. Sla die link op, en lees het als ik tijd heb. bedankt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is nog veel meer over te vinden, ook via de bieb in boekvorm.
succes ermee
Dat gedachten komen heb je niet altijd in de hand. Maar dat je de gedachten vasthoudt is een keuze die jij wel maakt.

Beschouw de gedachten maar als wolken. Ze mogen komen, en ze mogen ook weer verder gaan. Jij kunt ervoor kiezen om die gedachten NIET vast te houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar die dames zijn echt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat wel, maar die zijn toch niet bloot of doen toch geen seksuele daden? Dat is jouw verzinsel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee ik zie er alleen potentieel in. Het is nu net of ik alleen hier last van heb, jullie allemaal begrijpen een ding niet. Ik ben de enige man die het niet pikt, maar heb er net zoveel last van als ieder ander. alleen ik wil er dus vanaf.
maargoed, dit is voor hier niet geschikt heb ik gemerkt.